וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אלקטרה רמת השרון ניצחה ברמלה 73:80

הקבוצה של אורנה אוסטפלד הרשימה בקרב הגדול. הפועל פתח תקוה הדהימה את המוליכה, מכבי אשדוד, עם 60:62 דרמטי

קרב ענקיות נערך הערב (שני) במרכז המחזור ה-15 בליגת העל לנשים, ובסיומו רשמה אלקטרה רמת השרון ניצחון חוץ מתוק במיוחד - 73:80 על היריבה המרה אליצור רמלה. הקבוצה של אורנה אוסטפלד הוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק, והניצחון הנאה העלה אותה למקום השני בטבלה, מרחק נקודה מהמוליכה מכבי אשדוד. אמבר הולט הצטיינה עם 21 נקודות, אלישיה קלארק הוסיפה 19 ו-10 ריבאונדים וג'יה פרקינס סיימה עם 18. מנגד, 20 נקודות של שי דורון לא הספיקו לדאבליסטית, שספגה את הפסדה הרביעי העונה בליגה.

ההפתעה של הערב הגיעה דווקא מכיוונה של מכבי אשדוד, שחסרה את פלנט פירסון והפסידה להפועל פתח תקוה המפתיעה 62:60. רבע אחרון מדהים של המארחת סידר לה את נצחונה הגדול ביותר העונה, כאשר עבור האשדודיות היה זה הפסד שלישי בלבד העונה וראשון אחרי שלושה נצחונות רצופים. קיילי מקלארן הצטיינה אצל המנצחות עם 22 נקודות ו-19 ריבאונדים, תמרה יאנג הוליכה את אשדוד עם 18.

קבוצה נוספת שחולמת צמרת היא מ.כ. הבקעה, שנזקקה להארכה כדי לנצח את הפועל תל אביב 77:79 אחרי הארכה. ג'נה סמית' הוליכה את המנצחות עם 23 נקודות, כשאלישיה תומפסון סיימה ערב פנטסטי של 19 נקודות ו-23 ריבאונדים, כולל קליעות עונשין גורליות בתום ההארכה. את הפועל תל אביב הובילה שרל בייקר, עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים.

מכבי רמת חן רשמה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם עם 77:87 על הפועל ראשון לציון בעיר היין. סקויה הולמס קלעה 23 נקודות, דניאל רובינסון הוסיפה 22 ושירן צעירי סיימה עם 20. את המפסידות הוליכה ויקטוריה דאנלופ עם 22.

משחק נוסף:

בנות השרון - אליצור חולון 59:68

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully