וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: סודאן עלתה לרבע הגמר

הסודאנים ניצחו 1:2 את בורקינה פאסו מצמד של מודטחיר דל טהיר וניצלו את ההפסד של אנגולה, 2:0 לחוף השנהב

המחזור השלישי באליפות אפריקה נמשך הערב (שני) עם שני משחקים, שנעלו את בית ב'. חוף השנהב נותרה מושלמת, גם בהרכב השני שלה, כשניצחה 0:2 קל את אנגולה החלשה, שסיימה את דרכה באליפות בשל העובדה שסודאן ניצחה בעצמה 0:2 את בורקינה פאסו, שנותרה אחרונה עם אפס נקודות אחרי שלושה משחקים.

חוף השנהב - אנגולה 0:2

נבחרת הפילים, שהבטיחה את עלייתה עוד לפני המשחק, עלתה בהרכב חסר מאוד והשאירה מחוץ להרכב את דידייה דרוגבה, סלמון קאלו, יאיא טורה, ז'רביניו, דידייה זוקורה ושחקנים נוספים. גם כך, אנגולה לא באמת הייתה יריבה ראויה לחוף השנהב, שניצחה 0:2 והדיחה מהטורניר את יריבתה הערב. חוף השנהב תתמודד ברבע הגמר מול גינאה המשוונית.

חוף השנהב עלתה ליתרון בדקה ה-33 כשפריצה נהדרת של בוני ווילפריד נגמרה במסירת רוחב, מגן אנגולה מיגל ביצע טעות קשה כשלא הצליח לבעוט בכדור. עמנואל אבואה, מגן גלאטסראיי, הגיע מאחור ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:1. חוף השנהב הצליחה לכבוש את השני בדקה ה-64 כשמסירת עומק של עבדולקאדר קייטה הגיע לשחקן היריבה אלכס מסונגונה, שנגח מעל השוער שלו, בוני ווילפריד הגיע לכדור ובעט אותו מקרוב פנימה בדרך ל-0:2.

סודאן - בורקינה פאסו 1:2

הנבחרת הסודאנית הצליחה להפתיע לא מעט אנשים כשעלתה לרבע הגמר בזכות ניצחון בתוצאה לה היא הייתה זקוקה. הסודאנים ניצחו 1:2 את בורקינה פאסו החלשה בזכות צמד של מודטחיר דל טהיר והצליחו להגשים את המטרה מתחילת הטורניר. איסיאקה אודראוגו עוד צימק ל-2:1 בדקה ה-90, אך גם זה לא מנע מסודאן לחגוג. בשלב הבא כבר תחכה לה משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של זמביה ועמנואל מאיוקה.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully