וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ערן לוי ימתין לקבוצה עד יום שלישי

30.1.2012 / 21:47

אם הקשר לא יקבל תשובה חיובית, הוא צפוי לסכם בעירוני רמת השרון. קורנפיין ממתין להבהרות מראשי בקרת התקציבים

חלון ההעברות ייסגר ביום חמישי ובבית"ר ירושלים ממתינים בדריכות לפגישה שתתקיים מחר (שלישי) בבוקר ביום היו"ר איציק קורנפיין לראשי בקרת התקציבים. קורנפיין מעוניין לדעת איזה סכום מתוך 300 אלף הדולרים אותם העביר ארקדי גאידמק לקופת המועדון יאושר לצירוף שחקני רכש. היום העריכו בבקרה כי יאושרו לבית"ר לפחות 300 אלף שקל לחיזוק, מה שיאפשר לקבוצה לצרף לפחות שחקן התקפה אחד כפי שרוצה המאמן יובל נעים.

מי שנמצא על הפרק בשלב זה מבחינת בית"ר הוא הקשר-חלוץ ערן לוי ששוחרר בשבוע שעבר מהפועל חיפה. לוי רוצה מאוד לשחק בבית"ר ובשל כך הגיע לפשרה עם הפועל חיפה ו-ויתר על עשרות אלפי שקלים. הקשר ימתין לבית"ר רק עד שלישי אחר הצהריים בכדי לראות האם יקבל תשובה חיובית ויחתום בקבוצה עד תום העונה. במידה ולא יקבל תשובה חיובית, לוי לא ימתין לבית"ר ויחפש קבוצה אחרת.

במידה וזה יקרה, הקבוצה החמה שנמצאת בשלב זה על הפרק היא עירוני רמת השרון. במידה ולוי לא יקבל תשובה חיובית מירושלים הוא וסוכנו צפויים להיפגש אחר הצהריים עם בעלי רמת השרון מאיר יצחקי במטרה לחתום על חוזה עד לתום העונה עם אופציה לעונה הבאה. מעבר ללוי, צפויה רמת השרון לסכם בשלישי עם חלוץ הפועל ירושלים חן מנצור.

ערן לוי רוצה לשחק בבית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully