וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחונות להפועל אשקלון ונצרת עילית

הקבוצה של אלי מחפוד השלימה מהפך ב-10 שחקנים עם 1:2 על הפועל הרצליה. אחי נצרת נוצחה 1:0 בדרבי האיזורי

המחזור ה-21 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו. במוקד, מכבי אחי נצרת פספסה הזדמנות לשוב למקום השלישי לאחר שנכנעה 1:0 בדרבי האיזורי להפועל נצרת עילית. עוד לפני כן, הפועל אשקלון לא מוותרת על חלומות העלייה וביצעה מהפך בדרך ל-1:2 ביתי על הפועל הרצליה. המשחק בין מכבי אום אל פאחם לעירוני בת ים בוטל.

הפועל אשקלון - הפועל הרצליה 1:2

הקבוצה של אלי מחפוד חזרה הביתה אחרי ההפסד בלוד וגם חזרה למסלול הניצחונות ועלתה למקום השביעי. מנגד, הרצליה חזרה להפסיד אחרי ה-0:3 הגדול על הכח בשבוע שעבר. הפתיחה לא בישרה על הבאות. יוגב לרמן כבש לאורחים בדקה ה-19 והיתרון החזיק מעמד עד שמאור זוהר איזן בדקה ה-59. עשר דקות מאוחר יותר הורחק טל מכלוף המקומי, אך דווקא בחיסרון מספרי הצליחה המארחת להשיג שער ניצחון כאשר מי אם לא אוסיי מאוולי הגנאי הנהדר היה זה שהכריע את המשחק בדקה ה-74.

הפועל נצרת עילית - מכבי אחי נצרת 0:1

שער מוקדם של הייל חשאן כבר בדקה הראשונה הכריע את משחק הקצוות. האורחת חסרת היציבות קיוותה להתקרב שוב למוליכות, אבל סיימה משחק חוץ שלישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום הרביעי. המארחת קיבלה הרבה אוויר בחלק התחתון, התרחקה מהקו האדום והתקרבה למקום ה-10 המוביל לפלייאוף האמצעי.

* ליגה א': במשחק השלמה מהמחזור ה-17 במחוז הצפוני גברה אסי גלבוע 0:2 על מכבי צור שלום והגדילה את יתרונה בפסגה ל-14 נקודות. יוני אוחיון (39) וגיא צרפתי (75) כבשו לגלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully