וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מי מפחד מסבסטיאן ג'ובינקו?

יובנטוס יוצאת לפארמה (ג', 21:45, 5) ומקווה לשמור על הפסגה. הבלם קייליני הזהיר מהאקס: "כולנו מכירים אותו היטב"

המחזור ה-21 בסרייה A שיתקיים כולו באמצע השבוע ייפתח בשלישי (21:45, ספורט5) כשפארמה תנסה לעצור את המוליכה הבלתי מנוצחת יובנטוס. הגברת הזקנה מגיעה אחרי 1:2 ביתי וחשוב על אודינזה והיא מוליכה את הטבלה ביתרון נקודה על פני מילאן, שתתארח אצל לאציו ברביעי. פארמה שבמקום ה-11 נמצאת גם היא בתקופה טובה והיא ללא הפסד בשלושת המשחקים האחרונים מאז מונה המאמן רוברטו דונאדוני.

פארמה ניצחה בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים שלה מול יובנטוס ונהנתה מארבעה שערים של סבסטיאן ג'ובינקו, שתמיד אוהב לפגוש את האקסית. "פארמה חזקה מאוד בבית, ג'ובינקו הוא הכוכב וכולנו מכירים אותו היטב", אמר בלם יובה ג'ורג'ו קייליני לקראת המשחק. "חשוב שנשמור על רמת אנרגיה כי אנחנו משחקים כל שלושה ימים וזה ימשיך כך עד משחקי חצי גמר הגביע מול מילאן".

קייליני המשיך: "אנחנו משחקים מעל לכל הציפיות. היינו משוכנעים שאנחנו מסוגלים ליהנות מעונה גדולה, אבל אסור לשכוח שאנחנו מתאוששים משנתיים קשות והרבה השתנה כאן בקיץ. מצאנו את האיזון ושיטת המשחק ואנחנו ממשיכים לצמוח. זה תהליך שעדיין לא הגיע לסיומו ועלינו להמשיך אם ברצוננו להגשים את החלום".

מירקו ווצ'יניץ', שלא שיחק נגד אודינזה, צפוי להמשיך להיעדר ולעומתו, קלאודיו מרקיזיו החלים וישוב להרכיב. סטפן ליכשטיינר השוויצרי צפוי לרדת לספסל וסימונה פפה יתפוס את מקומו. פארמה, שלא הפסידה בבית בליגה בששת המשחקים האחרונים צפויה להרכיב את הצמד סרג'יו פלוקארי וג'ונתן ביאביאני לצידו של ג'ובינקו בחלק הקדמי.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully