וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: שלומי אביסדריס חתם לעונה וחצי

30.1.2012 / 17:13

חלוץ רעננה, ששייך לקרית שמונה, יושאל לשנה וחצי לקבוצה של אבוקסיס. "הגעתי למקום אדיר ואני מתרגש מאוד", אמר השחקן

החלוץ שלומי אביסדריס חתם לעונה וחצי בבני יהודה. השחקן בן ה-22, שכרטיסו שייך לעירוני קרית שמונה, יושאל לזהובים ויחזק את החוד של יוסי אבוקסיס. המאמן ביקש תקופה ארוכה להוסיף שחקן נוסף לחוליית החוד, שכוללת רק את דינו אנדלובו, פיני בלילי, ננאד מרינקוביץ' ועומרי רון הצעיר. נכון לעכשיו, נראה כי אביסדריס יהיה שחקן הרכש הראשון והיחיד שיצטרף לבני יהודה בינואר, כאשר עסקת ההשאלה בין המועדונים נסגרה.

אביסדריס אמר לאחר החתימה: "הגעתי למקום אדיר ואני מתרגש מאוד, ברעננה נתנו לי להתקדם והגעתי לקבוצה הכי טובה מבחינתי. את יוסי אבוקסיס לא הכרתי מקודם, אבל אני בטוח שהוא יקדם אותי, ומבחינתי אתן הכל על המגרש ורק שם אדבר ואוכיח".

אביסדריס, שכבש אשתקד את שער הניצחון בגמר גביע הטוטו בו ניצחה קרית שמונה 0:1 את מכבי פתח תקוה, לא מצא את מקומו בסגל של רן בן שמעון בקיץ והושאל להפועל רעננה מהלאומית. במדי הקבוצה מהשרון כבש החלוץ שבעה שערים בכל המסגרות וכעת הוא יקווה לבצע את הפריצה המיוחלת גם בליגת העל.

החלוץ אמור להצטרף כבר מחר (שלישי) לאימוני בני יהודה והוא עשוי להיכלל בסגל למשחק הליגה הקרוב בו יארחו הזהובים את עירוני רמת השרון (שבת, 15:00, שידור חי בספורט2).

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully