וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גילי ורמוט חתם בדה חראפשחאפ

הקשר בן ה-26 הושאל עד תום העונה. המאמן אולדרניק: "יוסיף לנו ניסיון ויצירתיות". ורמוט: "שמח שהגעתי, מחכה כבר לשחק"

עכשיו זה רשמי: ורמוט הושאל עד תום העונה לדה חראפשחאפ ההולנדית וחתם על חוזהו בקבוצה לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. בהודעה הרשמית מטעם הקבוצה ההולנדית אמר המאמן אנדריס אולדרניק: "בעקבות הפציעה של יוסי קויאלה, היינו צריכים חיזוק מיידי לקישור. עם גילי אנחנו מקבלים גם ניסיון וגם יצירתיות ברמה הגבוהה ביותר".

עוד לפני החתימה אמר ורמוט: "אני שמח שהגעתי לליגה ההולנדית, היה לי קשה עם המצב שנוצר בגרמניה, כשלא שיחקתי, ואני מקווה שפה אקבל צ'אנס להוכיח מה אני יודע. שמעתי הרבה דברים טובים על דה חראפשחאפ מבן (שהר), הבנתי שזה מועדון מסודר עם תנאים טובים לשחקנים. מעכשיו אני חושב איך לעזור לקבוצה לשרוד ומחכה כבר לשחק".

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הקשר שכמעט ולא זכה לקבל דקות משחק בקייזרסלאוטרן אליה עבר בקיץ, חתם על חוזה עד תום העונה בדה חראפשחאפ ההולנדית, בה שיחק בעבר בן שהר. אתמול נפגש סוכנו, גלעד קצב, עם ראשי הקבוצה ההולנדית במטרה לסכם את ההעברה. דה חראפשחאפ מדורגת במקום הלפני אחרון בליגה ההולנדית, עם שלושה ניצחונות בלבד מ-19 משחקים. אם תסיים במקום הזה היא תשחק במבחנים על הישארות בליגה הבכירה.

ורמוט (26) נמכר לקבוצה הגרמנית מהפועל תל אביב תמורת 750 אלף יורו, אבל הגיע אליה פצוע והחלים בהדרגה. בהמשך הוא לא נכלל בתכניות של מאמן קייזרסלאוטרן מרקו קורץ, ובהתאם לכך נכלל בסגל בשבעה משחקי ליגה ושותף פעמיים כמחליף. בסך הכל ורמוט צבר מתחילת העונה 44 דקות משחק בלבד.

חשיפת וואלה! ספורט: גילי ורמוט סיכם בדה חראפשחאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully