וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפת וואלה! ספורט: גילי ורמוט סגר בדה חראפשחאפ

קשר נבחרת ישראל לא נמצא בתכניות של קייזרסלאוטרן ומעוניין לצבור דקות, צפוי לחתום עד תום העונה בקבוצה ההולנדית

חשיפת וואלה! ספורט: גילי ורמוט, שכמעט ולא זכה לקבל דקות משחק בקייזרסלאוטרן אליה עבר בקיץ, צפוי להיות מושאל עד סיום העונה בדה חראפשחאפ ההולנדית, עמה סיכם את תנאיו. אם הוא יעבור אליה, כצפוי, הוא יהיה הישראלי השני בקבוצה הקטנה אחרי שגם בן שהר שיחק שם בעבר.

יש לציין שלשחקן יש הצעות נוספות מהולנד ומליגות אחרות באירופה, והוא עדיין בוחן אותן. בכל מקרה, יהיה מדובר בעסקת השאלה, כשאם הוא יעבור, הוא ישוב לקבוצתו הגרמנית בתום העונה.

הקשר בן ה-26 נמכר לקבוצה הגרמנית מהפועל תל אביב תמורת 750 אלף יורו, אבל הגיע אליה פצוע ובזמן שחבריו החדשים לקבוצה מתכוננים לעונת 2011/12, הוא היה עסוק בהחלמה. בהמשך לא נכלל בתכניות של מאמן קייזרסלאוטרן מרקו קורץ. הוא נכלל בסגל בשבעה משחקי ליגה ושותף פעמיים כמחליף. בסך הכל ורמוט צבר מתחילת העונה 46 דקות משחק בלבד.

כשהקשר הישראלי הבין שבקבוצה לא בונים עליו גם אחרי פגרת החורף, הוא וסוכניו החלו לחפש אופציות חלופיות. גם שמה של הפועל תל אביב עלה, אבל ורמוט העדיף להישאר באירופה. כעת עלתה האפשרות שהוא יושאל לקבוצה מהליגה ההולנדית.

דה חראפשחאפ מדורגת במקום הלפני אחרון בליגה ההולנדית, עם שלושה ניצחונות בלבד מ-19 משחקים. אם תסיים במקום הזה היא תשחק במבחנים על הישארות בליגה הבכירה.

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully