וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הדרבי של תל אביב במוקד

איציק חליפי, שעבר למכבי אחרי שמונה שנים באס"א, יעמוד במוקד הדרבי ה-39 בין הקבוצות. מכבי ראשל"צ במוצקין

דרבי הליגה ה-39 של תל אביב בכדוריד ייערך הערב (19:45, הדר יוסף), בין אס"א ת"א למכבי ת"א, בעלת היומרות וזו שהצליחה לבצע את המעבר של הקיץ, הבאת שחקן העונה איציק חליפי, מהיריבה העירונית. חליפי עם רקורד של שמונה עונות בזברות מהאוניברסיטה, עם גביעי מדינה וים של שערים יעמוד במרכז המפגש. אס"א מגיעה אחרי ניצחון על מכבי ראשל"צ ביום שישי, וגם מכבי אחרי ניצחון על רמה"ש.

"התחושות שיהיו לי עם פתיחת המשחק יחלפו אחרי כמה דקות. הייתי שם שמונה שנים. היו הרבה מעברים גדולים בעבר בכל הענפים וזה לגיטימי ונחוץ לספורטאי", אמר חליפי.

"היוקרה זה משהו צדדי, חשוב לנו לנצח ולהשיג שתי נקודות יקרות", מבהיר יו"ר אס"א, רון קוגמן. אייל פרוילינגר, יו"ר מכבי לא מסכים בדעתו: "זה לא עוד משחק, זה הרבה מאוד יוקרה. המטרה היא לנצח ולהיצמד לצמרת הגבוהה. חליפי שחקן מקצוען, הוא לא משדר שום דבר חריג ולא צריך להוכיח דבר. כולם יודעים את האיכויות שלו על ומחוץ למגרש. מקווים שהוא יראה הערב את מה שהוא יודע הכי טוב לעשות".

מכבי ראשל"צ תצא למשחק חוץ בקרית מוצקין (20:00), ותנסה להתאושש מול היריבה מהצפון שנמצאת בכושר טוב. רמה"ש, שנוצחה על ידי מכבי ראשל"צ ומכבי ת"א תוך שבוע לאחר שהייתה קרובה לרשום הפתעות, תארח את הפועל אשדוד (19:30). יריבותיה של אשדוד לתחתית, מ.כ חולון וא.כ נס ציונה (21:00) ייפגשו בחולון. המארחת הפתיעה עם ניצחון במחזור שנערך בשישי על הרצליה. נס ציונה שמטה ניצחון מול הפועל ראשל"צ (27:27), והיא תנסה להשיג ניצחון ליגה ראשון.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully