וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב ניצחה את נס ציונה

17 נקודות של אבירם זלקוביץ' סייעו לאדומים לעלות זמנית לפסגה אחרי 58:70 בחוץ. קרית אתא ניצחה 72:73 את נהריה

שני משחקים פתחו את המחזור ה-16 בליגה הלאומית בכדורסל, ובמוקד עמד מפגשה של הפועל תל אביב מול עירוני נס ציונה. קבוצתו של ארז אדלשטיין חזרה עם ניצחון 58:70 וכעת יש לה 13 ניצחונות, כשהיא מטפסת זמנית למקום הראשון בטבלה עד מפגשה של מכבי "איתי" באר יעקב מול אליצור יבנה ביום שלישי.

האדומים, שניצחו בשני המחזורים האחרונים את מכיב הוד השרון ואליצור רמלה, פתחו חזק ועלו ל-7:15 עם נקודות של קורי קאר, אבל דן בנק ודורי אסף הורידו ל-19:18 עם סיום הרבע הראשון. האדומים כבר הצליחו להגדיל את הפער ל-12 עם סל מצוין של קרטיס קלי, אבל שלשה של גייב בלייר ארבע שניות לסיום המחצית הקטינה את הפער לחמש בלבד (39:34).

במחצית השנייה נס ציונה נתקעה בהתקפה בחמש הדקות הראשונות כשמתן נאור השלים ריצה נהדרת עם שלשה גדולה, ואבירם זלקוביץ' הגדיל את הפער לשבע (46:53). כל הנסיונות לקאמבק של המארחים לא צלחו, אבל הפער הדו ספרתי נשמר, והאדומים השלימו את העבודה. זלקוביץ' סיים כקלעי המצטיין עם 17 נקודות, קלי קלע 13 ודמונטז סטיט סיים עם 10. אצל נס ציונה, 23 הנקודות של טל דן לא הספיקו, ובלייר הוסיף 12 לצד 14 ריבאונדים.

במשחק נוסף שנערך היום, עירוני קרית אתא חזרה לנצח אחרי חמישה הפסדים רצופים, ועשתה זאת בסטייל עם ניצחון דחוק 72:73 על עירוני נהריה בחוץ. טוני יאנגר קלע נקודה מהקו והחמיץ אחת כשנותרו 40 שניות לסוים כדי להעלות את קרית אתא ל-70:71, אבי אליהו עם שתיים העביר את היתרון למארחים, אבל אילן נניקשווילי הלך לקו, צלף פעמיים והכריע את ההתמודדות. מארק דאוסון ויאנגר קלעו 18 נקודות כל אחד למנצחים, אריק טריימל מנגד סיים עם 24 לנהריה.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully