וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת דיווחו שבנין הציע עצמו לאוקזר, המאמן זועם

ב'קנאל פלוס' פורסם כי מאמן הפועל חיפה פנה למועדון כדי להחליף את פורנייה, המאמן התעצבן : "אלה שטויות והמצאות"

מי מנסה לחבל בעבודתו של טל בנין בהפועל חיפה? היום (ראשון) פורסם ברשת "קנאל פלוס" כי המאמן הציע את עצמו לאימון אוקזר באמצעות סוכן שחקנים צרפתי המקורב למועדון. הדברים מגיעים על רקע העובדה שהמאמן הנוכחי של אוקזר, לורן פורנייה, אמור לקבל הודעת פיטורין לאחר ישיבת החירום של הנהלת המועדון ביום שני. בצרפת מדווח שבנין, ששיחק בעבר בקאן ודובר את השפה הצרפתית, הציע עצמו לתפקיד המאמן, אך בנין עצמו מכחיש מכל וכל את הדברים.

בשיחה עם וואלה! ספורט, מאמן הפועל חיפה סבור כי מישהו מנסה לגרום לו לעוול, ומסביר: "הידיעה הזו היא שקר וכזב. יש אנשים שכנראה דואגים לדבר בשמי ללא ידיעתי ולחבל לי בעבודה בהפועל חיפה. אני כולי נאמן למועדון. הפועל חיפה זה הבית שלי וכל עוד שירצו בי שם, אני אשאר. המשפחה שלי פה בארץ ואין שום סיכוי שאעזוב אותה. אם אמצא את מי שמדבר בשמי, אגיש נגדו תביעה. מעבר לכך, אני לא מעוניין להגיב יותר לשטויות והמצאות שלא קשורות למציאות".

אוקזר, קבוצתו של החלוץ הישראלי בן שהר, נוצחה בשבת 3:1 על ידי נאנסי וירדה אל מתחת לקו האדום. הקבוצה ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקי הליגה האחרונים וגם הודחה מהגביע על ידי שאטורו מליגת המשנה ולפיכך בצרפת מעריכים כי פורנייה יפוטר מתפקידו אחרי ישיבת ההנהלה ביום שני כשאחד המועמדים להחליפו הוא בנין, שבידיעה נטען כי מקורביו מנסים לדחוף אותו לתפקיד.

בנין בן ה-40 מונה למאמן הפועל חיפה בחודש דצמבר במקומו של ניצן שירזי. תחת הדרכתו הקבוצה צברה 14 נקודות ב-10 משחקי ליגה, אך היא עדיין נמצאת מתחת לקו האדום בליגת העל. בנין שיחק בקאן הצרפתית בעונת 1993/4 ושימש כעוזרו של לואיס פרננדז בנבחרת ישראל.

חשיפת וואלה! ספורט: ורמוט סיכם בדה חראפשחאפ

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully