וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "חושב שהסגל שלנו יתרומם באיזשהו שלב"

29.1.2012 / 21:09

מאמן ירושלים אופטימי אחרי ה-83:88 על נתניה. נעימי: "התגעגעתי". פרנקו: "המשחק מול חיפה חשוב? חשוב למה?"

שרון דרוקר רשם הערב (ראשון) ניצחון ראשון במלחה בקדנציה השנייה שלו כמאמן הפועל ירושלים. הקבוצה מהבירה ניצחה 83:88 את ברק נתניה ורשמה ניצחון תשיעי העונה, כשראמל בראדלי רושם הופעת בכורה של 14 נקודות ו-3 אסיסטים. בירושלים יקוו שההמשך שלו יהיה לא פחות טוב. מנגד, הקבוצה של דני פרנקו ממשיכה לשקוע וספגה הפסד 10 העונה. המבחן האמיתי שלהם יהיה בשבוע הבא מול מכבי חיפה.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר בסיום: "אני חושב שראינו יותר פייט ויותר רוח. שיחקנו טוב יותר טוב בהגנה וצברנו גם ביטחון. זה היה משחק של 12-15, אבל זה לא קרה בגלל קצת חוסר ביטחון. עם הזמן ואחרי שנעבוד קשה אני מאמין שנשתפר".

לגבי ראמל בראדלי אמר המאמן: "הוא רצה והוא היה פעיל מאוד, אולי פעיל מדי כי הוא רצה להוכיח יותר מכולם. אנחנו צריכים להמשיך להתגבש. אני אופטימי כי אני חושב שהסגל הזה יתרומם מתי שהוא. הקבוצה הזו צריכה גאווה כי זה מועדון עם מסורת וכבוד וצריך להילחם בכל משחק. השבוע עשינו כמה שינויים, ברור שזה לא מושלם".

יובל נעימי הוסיף: "היינו צריכים את הניצחון הזה. חודש וחצי לא שיחקתי במלחה, התגעגעתי למלחה. אנחנו בתהליך חיובי ואני מקווה שיצאנו לדרך חדשה היום. לא קל כששחקנים חדשים מגיעים כל הזמן. אני חושב שראמל בראדלי היה בסדר, הוא הגיע עם הרבה מוטיבציה. שרון דרוקר הביא את הדרך שלו, שהוא מאמין בה מאוד. הוא משפיע ורוצה שכל אחד יבין מה הוא רוצה ממנו".

מאמן ברק נתניה דני פרנקו נשמע עצבני: "היינו נאיבים ברבע השני וגם ברבע השלישי הם לקחו לנו הרבה כדורים קלים. ראו שהשחקנים הגיעו אחרי שבוע קשה. לא כיבדו אותנו פה, אנחנו יוצאים מפה בתחושה לא טובה. אני לא בא בטענות לשחקנים. נכון זה מלחה, אבל זה כדורסל וזה חמש על חמש. אני מקווה שבפעם הבאה לא יעזרו לנו". פרנקו אמר לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא: "המשחק מול חיפה? חשוב למה? ננסה לנצח כמו שאנחנו מנסים בכל משחק".

בירנבוים: "לא היה משחק פשוט"

מכבי ראשון לציון המשיכה במומנטום שלה, כשניצחה 80:90 את בני השרון/הרצליה ורשמה ניצחון שמיני מתחילת העונה. הקבוצה של אפי בירנבוים שוב הוכיחה שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגת העל, אולי אפילו השנייה בטיבה, אחרי מכבי תל אביב.

מאמן ראשון לציון אפי בירנבוים אמר בסיום: "זה לא היה משחק פשוט. זה היה משחק מנטאלי קשה, והחבר'ה ידעו להתעלות. בכל פעם שהם התקרבו אלינו, עשינו את הפעולה הנכונה, לא היה לנו את השטף, אבל מבחינה מנטאלית זה היה משחק חזק מאוד.

"אנחנו לא יודעים אם אנחנו צריכים עוד שחקן, כל הזמן המשחק החשוב מתקרב, אני מקווה שבפעם הבאה ברנדון באומן יעשה את הצילום יתנו לו אישור לשחק. אם לא, נעשה חושבים. הסתכלתי היום על אור סולומון שמתגייס מחר וראיתי חבר'ה בבני השרון שלא האמינו שהוא כל כך צעיר".

אדריאן יוטר אמר: "החטאתי כמה זריקות קלות, לא הייתי מרוכז, אבל מה שחשוב שניצחנו. יש לנו משחקים קשים, עוד מעט משחק קשה מול גליל שזה הקרב על המקום השני, אנחנו צריכים להתרכז משחק אחרי משחק, מתי שבאומן יחזור אנחנו נהיה טובים יותר. אנחנו לא חושבים על הגביע, אנחנו רוצים ליהנות מהניצחון היום וממחר נחשוב על גליל".

מאמן בני השרון/הרצליה אריאל בית הלחמי אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים וכל המועדון יודע את זה, שהיינו חייבים לנצח היום אם היינו רוצים לשמור סיכוי לעשות משהו עם העונה הזאת. המחמאות יפות אבל אנחנו צריכים לנצח, לא הצלחנו לנצח גם היום. אני לא אכנס לתירוצים, זה לא הסטייל שלי, ראשון היו יותר טובים מאיתנו, ובדקות שחזרנו והיינו קרובים היה חסר לנו את הגרוש ללירה, את העצירה או הזריקה שתיכנס. החטאנו 4 לייאפים, שיכלו לשנות את המשחק. אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד, השחקנים לא מוותרים ועושים את הכל".

ג'ייסון וויליאמס אמר: "כמו בכל משחק אנחנו מתחילים טוב ונעלמים במהלך המשחק ומנסים במחצית השנייה במלחמה לחזור, כשאתה משחק מול קבוצה טובה כמו ראשון, קשה לחזור כל הזמן. אתה צריך להוביל כל המשחק כדי לנצח, הם קלעו זריקות ואנחנו החטאנו, לא שיחקנו את ההגנה הכי טובה שלנו וזה בא לרעתנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully