וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 2:2 לוולנסיה מול ראסינג סנטאנדר

העטלפים עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, לאחר ששמטו יתרון בדקה ה-89. לבנטה הפסידה לחטאפה 2:1 והתרחקה

המחזור ה-21 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים נוספים, ואחרי שברצלונה שוב איבדה נקודות וריאל מדריד פעם נוספת ניצחה, ולנסיה נפלה גם היא אחרי שיצאה למשחק חוץ מול סנטאנדר וסיימה ב-2:2, אך נותרה במקום השלישי בליגה. לבנטה, שדולקת אחריה, הפסידה 2:1 לחטאפה, אבל עדיין נמצאת במקום הרביעי. ריאל סוסיאדד מחצה את ספורטינג חיחון המסובכת 1:5, וגרנאדה נשמה מעט אוויר אחרי 1:2 על בטיס במשחקו הראשון של אבל רסינו על הקווים. ב-22:30 מלאגה תארח את סביליה.

ראסינג סנטאנדר - ולנסיה 2:2

העטלפים היו קרובים לחזור למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים ברציפות, אבל רשמו עוד תוצאה מאכזבת כשסיימו ב-2:2 בחוץ מול ראסינג סנטאנדר מהמקום ה-17. ולנסיה המאכזבת נותרה במקום השלישי עם 36 נקודות בלבד ועם הרבה סימני שאלה לקראת המשך המאבקים בליגה ובגביע.

אריץ אדוריץ כבש את שני השערים לקבוצה של אונאי אמרי בדקות ה-66 ו-79 וביצע מהפך לאחר שהקבוצה המקומית עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה כשמסירת עומק של פדרו מוניטיס הוותיק מצאה את אדריאן גונזאלס, שבעט מקרוב פנימה. בדקה ה-88 הצליחה סנטאנדר לאזן משער של ברנרדו אספינוסה זוניגה. ריקרדו קוסטה ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-90 והותיר את ולנסיה ב-10 שחקנים, אך גם מוניטיס ספג צהוב שני בתוספת הזמן והורחק.

לבנטה - חטאפה 2:1

לבנטה הקטנה שחושקת במקום השלישי ידעה שרק ניצחון ישמור אותה קרובה לולנסיה, אבל האורחים היו טובים יותר ודני גוויזה העלה אותם ליתרון בדקה ה-32 אחרי שבעט מתוך הרחבה. השער השני במשחק היה שייך לדייגו קסטרו, והמארחת הצליחה רק לצמק בדקה ה-90 כשפנדל נשרק לזכותה של לבנטה, ורובן סוארס לא התבלבל. באותו מהלך אלברטו לופו הורחק בעקבות נגיעת יד ברחבה.


ריאל סוסיאדד – ספורטינג חיחון 1:5

סוסיאדד שהובסה בשבוע שעבר 4:0 על ידי אתלטיקו מדריד החזירה בתבוסה משלה, שמסבכת את האורחים שנמצאים כעת שתי נקודות מתחת לקו האדום. דויד זורוטוזה הבקיע כבר בדקה השנייה את הראשון, ההגנה של חיחון עוד לא הספיקה להתארגן וכבר חטפה את השני דקה לאחר מכן. חיחון עוד חשבה שהיא חוזרת למשחק עם שער מצמק בפתיחת המחצית השנייה אחרי שמיגל דה לאס קוובאס, אבל גורקה אוקולה (75) ושני שערים בתוספת הזמן של מיקל ארנבורו ואנטואן גריזמן סגרו את הסיפור.

בטיס - גרנאדה 2:1

אבל רסינו, שמונה השבוע למאמן הקבוצה, זכה לניצחון בכורה בחוץ שמקפיץ את קבוצתו החדשה עד למקום ה-16, בעוד בטיס נושרת אל המקום ה-13. עבור גרנאדה זהו ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים, מה שמאשש מעט את מצב הקבוצה שתילחם עד סוף העונה נגד הירידה. כבר בדקה ה-13 האורחים עלו ליתרון משער של אודיון איגהלו אחרי בישול של קרלוס מרטינס. חמש דקות להפסקה, מרטינס הפך לכובש כשהבקיע בהתקפה מתפרצת, ובטיס הצליחה רק לצמק תשע דקות לסיום כשג'ונתן פריירה הבקיע מקרוב.

מלאגה - סביליה 1:2
למלאגה: וולינגטון (7) וסבסטיאן פרננדס (19). לסביליה: (לונה, 15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully