וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל חזרה מ-2:0 ל-2:3 גדול על אסטון וילה

התותחנים עלו לשמינית הגמר עם קאמבק מרשים שכלל שלושה שערים ב-7 דקות. צמד לוואן פרסי בפנדלים, בניון שוב לא שותף

ארסנל הוכיחה היום (ראשון) שעדיין נותרה בה נשמה. התותחנים העפילו לסיבוב החמישי במסגרת הגביע האנגלי (שמינית הגמר), אחרי שניצחו 2:3 את אסטון וילה אחרי שכבר פיגרו 2:0 במחצית. ארסנל ספגה ביקורת חריפה בשנים האחרונות על הלוזריות המסורתית שלה, אבל היום חניכיו של ארסן ונגר חשפו דווקא ווינריות מרשימה עם קאמבק נהדר, שכלל שלושה שערים בשבע דקות.

זה התחיל רע. בדקה ה-33 ריצ'רד דאן כבש בנגיחה מכדור קרן, והעלה את וילה ליתרון 0:1. בדקה ה-45 דארן בנט סיפק סיומת נהדרת מול השער, ולמרות הדיפה של שוער התותחנים השתלט על הריבאונד וכבש מזווית קשה כדי להוריד את וילה להפסקה עם יתרון 0:2.

אבל בחצי השני הכל השתנה. ארסנל עלתה חדורת מוטיבציה ושינתה את הסיפור עם שלושה שערים תוך 7 דקות. בדקה ה-54 ואן פרסי כבש מהנקודה הלבנה, אחרי שריצ'רד דאן הכשיל בגסות מיותרת את ראמזי ברחבה. בדקה ה-57 תיאו וולקוט השווה בשער מוזר, אחרי שפרץ לרחבה וניסה להעביר כדור רוחב, שנהדף אליו ופגע לו בראש וחדר לרשת די במפתיע. בדקה ה-61 הושלם המהפך עם עוד עבירה מוזרה ומיותרת ברחבה, הפעם של דארן בנט על קוסיילני. ואן פרסי שוב לא התבלבל, וכבש בפנדל כדי לקבוע 2:3. בשורה חיובית נוספת לארסנל הייתה שיתופו של בקארי סאניה, שחזר מפציעה. יוסי בניון, מנגד, לא שותף.

לפני כן, ליברפול התבשרה היום על הגרלה נוחה לסיבוב החמישי בגביע, כשהיא תארח את ברייטון מהצ'מפיונשיפ, אחרי שהאחרונה הדיחה אתמול את ניוקאסל. צ'לסי תארח את ברמינגהאם סיטי, בעוד ארסנל תשחק מול המנצחת בין סנדרלנד למידלסברו. קרולי טאון, הסנסציה מהליגה הרביעית, תשחק מול סטוק.

* סנדרלנד ומידלסברו נפרדו היום ב-1:1. השתיים ייפגשו למשחק חוזר בקרב על ההעפלה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully