וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מאמנים זרים מועמדים לאימון נבחרת הכדוריד

יו"ר האיגוד דורון שמחי נפגש בבלגרד עם החמישה, שמגיעים מארבע מדינות כולל המאמן השבדי הבכיר פר קארלן

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, נפגש במהלך סוף השבוע בבלגרד עם 5 מאמנים שמועמדים להדריך את סגל הזהב של נבחרת ישראל בפרויקט הלאומי. מדובר במאמנים בכירים מסרביה, קרואטיה, ספרד ושבדיה. שמחי גם קיים פגישת עבודה עם הסוכן של המאמן השבדי המוערך פר קארלן. ביום שלישי הוא יציג את הרקורד של המאמנים בפני מינהל הספורט והיחידה לספורט ההישגי של הוועד האולימפי.

"בסך הכל אפשר לסכם את מהלך השיחות הזה כמוצלח, לעומת המפגשים הקודמים. המאמנים הביעו רצון להגיע כשעוד לפני כן עברנו על הרזומה שלהם לעומק", הבהיר שמחי. "הבהרתי את מטרות הפרויקט ואת התנאים הכספיים האפשריים מבחינתנו. מתוך הרשימה הזו נתמקד בשני מאמנים שיישבו בסופו של דבר עם הוועדה המקצועית והספורט ההישגי, וניקח החלטה למנות מאמן זר בכיר. לפי ההתלהבות שהסוכן של קארלן הפגין, הוא בהחלט מועמד מוביל. הוא הביע עניין להגיע לכאן. אנחנו מחכים לתשובות סופיות מכולם ונצא השבוע לדרך".

מחר יתקיים הדרבי התל אביבי בהדר יוסף בין מכבי לאס"א (19:45, שידור ישיר בספורט 5), שבמרכזו יעמוד איציק חליפי שעבר הקיץ לאחר 8 עונות וזכייה ב-4 גביעי מדינה ליריבה העירונית מכבי. שתי הקבוצות ניצחו ביום שישי, אס"א את מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב את רמת השרון.

משחקי השלמה נוספים שיתקיימו מחר:

רמת השרון - אשדוד (19:30)
קרית מוצקין - מכבי ראשון לציון (20:00)
מ.כ חולון - א.כ נס ציונה (21:00)

נבחרת העתודה ניצחה היום במשחק אימון את נבחרת הנוער של רוסיה, 21:31.


כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully