וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב מארחת את אשדוד

29.1.2012 / 18:20

לקראת משחק היורוליג החשוב נגד קאנטו, דיוויד בלאט החליט לרשום את שחורציאניטיס הפצוע למשחק (19:15, 5+ לייב)

המחזור ה-15 בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את מכבי אשדוד (19:15, 5+ לייב). הקבוצה של דיוויד בלאט מגיעה למשחק אחרי סוף שבוע בתחושה מעורבת, שהחל עם הפסד לברצלונה ביורוליג, שסיבך את הקבוצה, והמשיך עם ניצחון נאה על שירוקי הבוסנית במסגרת הליגה האדריאטית. מכבי אשדוד מתחתית הטבלה מגיעה למשחק אחרי ששחררה במהלך השבוע את ראמל בראדלי וצירפה היום את רובי בוסטיין.

היסטוריה ומספרים

- במשחק שנערך בסיבוב הראשון באשדוד ניצחה מכבי תל אביב 74:103.

- טל בורשטיין רחוק 11 נקודות בלבד מכניסה ל-100 הקלעים הגדולים של ישראל בכל הזמנים.

- ג'וש קארטר רשם בסיבוב הראשון בהפסד למכבי את משחקו הגרוע ביותר בישראל בשנה וחצי בה הוא משחק באשדוד.

- מכבי תל אביב מובילה את ליגת העל באחוזים מהשלוש עם 38.2 אחוז, אשדוד מדורגת במקום השני עם 35.1 אחוז.

הכנות ושאר ירקות

מכבי תל אביב:

אחרי הטראומה שעברה ביום חמישי עם ההפסד הביתי הגדול לברצלונה ביורוליג, הגיעה מכבי תל אביב למשחק האדריאטית מול שירוקי, לא הרשימה בגדול, אבל ניצחה וצברה קצת ביטחון לקראת המשך הדרך. הצהובים יודעים שהמשחק מול אשדוד הוא המבחן האחרון לקראת המשחק הקריטי מול קאנטו בחוץ, בו הפסד יכול לסבך את הקבוצה במאבק על המקום השני בטופ 16, ורוצים לעבור את המבחן בשלום. בשבוע הבא תנוח מכבי מפעילות בליגה.

דיוויד בלאט החליט במפתיע לרשום למשחק את סופוקליס שחורציאניטיס, למרות הפציעה אותה סוחב השחקן מזה זמן רב. מי שעוד יירשמו הם דמונט מאלט, קית' לנגפורד וריצ'ארד הנדריקס.

מכבי אשדוד:

השחרור של ראמל בראדלי בסוף השבוע סימן על חוסר אמונה מסויימת שאופפת את מכבי אשדוד לקראת השלבים המכריעים של העונה. בקבוצה החליטו לחסוך מעט כלכלית ולתכנן את העונה הבאה, והחתימו היום את הגארד היהודי רובי בוסטיין, שהגיע אחרי 4 עונות בליגה ההולנדית. בוסטיין יגיע רק בהמשך השבוע ובקבוצה יעלו למשחק ביד אליהו עם שלושה זרים בלבד.

באשדוד ניסו להסיר מעט מהחלודה שצברה הקבוצה במהלך הפגרה בשבוע שעבר, כששיחקו ביום שישי מול מכבי באר יעקב, מוליכת הליגה הלאומית, ובקבוצה טיילו לניצחון 76:96, כשהגארד דרור חג'ג' מפגין יכולת מצויינת.


שחקן מפתח:

דייויד בלו. אחרי משחק נוראי מול ברצלונה, משחק בו לא הצליח לקלוע ולו שלשה אחת לראשונה מזה זמן רב, דיוויד בלו עומד במרכז הבמה לקראת המפגש מול מכבי אשדוד. מכבי תל אביב לא יכולה להסתפק בניצחון על הקבוצה מהדרום, היא חייבת להביס ולהחזיר את הביטחון של הקבוצה. כדי לעשות זאת יצטרך בלו לחזור לכושר קליעה טוב, לפתוח הפרש מפתיחת המשחק ולא להסתבך במשחק צמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully