וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמה"ש: תומר סוויסה ביקש לעבור להפועל ת"א

29.1.2012 / 13:23

מאיר יצחקי ידרוש עליו כחצי מיליון שקלים והסיכויים לביצוע העסקה קלושים. יצחקי לשחקנים: "אתם בושה", בן לולו בדרך

בעירוני רמת השרון ניסו הבוקר (ראשון) להתאושש מההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה, אולם נדמה כי הבעלים מאיר יצחקי טרם נרגע. באסיפת הקבוצה היום, אמר יצחקי לשחקנים: "מי שרוצה לעזוב מוזמן, רק שיביא קבוצה שתשלם עליו. אתם בושה וחרפה ומשחקים בלי כבוד. תראו איך אתם נראים מול קבוצת תחתית, שכחתם איך נלחמים ואיך יורדים לדשא להביא נקודות".

לקראת סיום האסיפה, פנה החלוץ תומר סוויסה ליצחקי ואמר לו שהוא מעוניין לעבור להפועל תל אביב. סוויסה הסביר כי זאת הזדמנות גדולה עבורו והוא רוצה להתקדם. הבעלים אמר לו שאם האדומים אכן מעוניינים בו, הם מוזמנים לפנות אליו (ליצחקי) ואם יגיעו להבנות, השחקן ישוחרר. בפועל, ידרוש יצחקי כחצי מיליון שקלים עבור שיחרורו של סוויסה עד לתום העונה, כך שהסיכויים שהדברים אכן ייצאו לפועל קלושים. לסוויסה יש חוזה ברמת השרון עד לתום העונה ולאחריו הוא אמור לחזור לקרית שמונה, שם יש לו חוזה לשלוש שנים נוספות, כך שבמידה והאדומים ירצו לרכוש את כרטיסו הם ייאלצו לשאת ולתת מול איזי שרצקי.

מקרית שמונה נמסר בנושא: "תומר סוויסה פנה ליו"ר המועדון איזי שירצקי בבקשה לעבור להפועל תל אביב. נכון לרגע זה בהנהלת הקבוצה טרם הגיעו להחלטה בנושא ובוחנים את האופציות הקיימות". יחד עם זאת, מקרית שמונה נמסר כי תוך 48 שעות תהיה תשובה סופית בעניינו של סוויסה.

מעבר לסוויסה, ברמת השרון רוצים להתחזק בחלוץ נוסף וינסו לסכם ביממה הקרובה עם חלוץ מ.ס. אשדוד משה בן לולו. חן מנצור מהפועל ירושלים צפוי גם הוא לסכם בקבוצה עד לתום העונה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully