וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "לא נצרף שחקן זר במקום מדוניאנין"

29.1.2012 / 14:11

מכבי ת"א מתכוננת לקרית שמונה (ב', 20:50,ערוץ 1), המאמן אישר את הפרסום בוואלה! ספורט והוסיף: "עטר הבין שטעה"

ברני ארדוב

צילום: קובי אליהו

עריכה: יאיר דניאל

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המרכזי של המחזור ה-23 של ליגת העל בכדורגל, מחר (20:50, ערוץ 1) בבלומפילד נגד מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה.

על המשחק הצפוי הוסיף המאמן: "במחצית הראשונה מול חיפה שיחקנו די טוב. לא כל המחצית השנייה הייתה גרועה, אבל נצטרך להיות יותר טובים. אנחנו שואבים עידוד מכך ששבוע לפני כן נגד באר שבע, היינו הרבה יותר טובים ושחקנים כאן יודעים לשחק טוב יותר ממה שהצגנו בקרית אליעזר. נצטרך לעשות פחות טעויות, בגלל שהיריבה היא קרית שמונה. הם מפתיעים, אבל מי שרואה אותם לא מופתע. רן בן שמעון עושה שם עבודה יפה, הם מגובשים ומאומנים בהגנה ובהתקפה. הם מועמדים חזקים לזכות באליפות. אנחנו מוכנים לאתגר. לצערי יש לנו יותר מדי עליות וירידות, גם בין המשחקים וגם במהלך המשחקים עצמם. צריך יציבות".

לוין עסק בשני שחקנים שלו, אלירן עטר והאריס מדוניאנין. על עטר, שירד כעוס לחדרי ההלבשה אחרי שהוחלף בקרית אליעזר אמר לוין: "אלירן הבין שהוא טעה והתנצל בפני כל הגורמים ובזה זה נגמר". על מדוניאנין, שכפי שפוסרם אמש בוואלה! ספורט, יצא להולנד על מנת לנהל מו"מ עם קבוצה, שתעביר אותו לשורותיה אמר לוין: "הוא נסע באישור מכבי תל אביב במסגרת מו"מ שמתקיים. במידה שזה יסגר והוא יעבור, נודיע על כך. במידה שלא, הוא יחזור ויהיה שחקן מן המניין. כרגע לא עומד על הפרק נושא של צירוף זר במקומו".

מי שעוד השתתף במסיבת העיתונאים הוא קלמי סבן, שאמר: "ברור שיש פספוס גדול העונה. התחלנו טוב ובאמצע העונה לא הלך לנו. מבחינתו אנחנו באים לנצח מחר. הלכנו אחורה נגד חיפה וזה היה טעות, עם כל הכבוד לקרית שמונה, לא נעשה את זה שוב. אני שמח שחזרתי להרכב ואני משחק. לא חשבתי שלא נהיה בצמרת שנתיים, אבל זה כדורגל וזה חלק מהעניין. אנחנו רק רוצים לנצח כמה שיותר עד לסיום העונה ולתת לקהל שלנו, שאיכזבנו אותו, ליהנות קצת".

דור מיכה שוב תורגל בהרכב

עוד לפני כן סיימו הצהובים את האימון המסכם לקראת המשחק. האימון נערך בסגל מלא, מלבד האריס מדוניאנין שנמצא בחו"ל במטרה למצוא קבוצה אחרת. עומר ורד נטש באמצע בגלל כאבים במפשעה אך ייכלל בסגל למשחק.

דור מיכה שוב תורגל בהרכב של חשבונו של אלירן עטר, שבמועדון הוחלט לא להעמידו לוועדת משמעת בעקבות התנהגותו אחרי שהוחלף בשבוע שעבר. רוברטו פונצ'ץ יחליף בהרכב את סאבו פאביצ'ביץ' המוצהב. ניבאלדו שוב לא יהיה בסגל למשחק.

באימון ניר לוין שם דגש על מצבים נייחים הן בהגנה והן בהתקפה. המאמן הקפיד על עמידה נכונה של שחקניו בקרנות ובבעיטות חופשיות. השחקנים גם צפו בקטעי וידאו מהמשחק נגד מכבי חיפה ולוין שם דגש בעיקר על הטעויות בהגנה וביקש מהם להפעיל מחר לחץ על ההגנה והקישור האחורי של קרית שמונה.

הרכב משוער: ברק לוי, קלמי סבן, שרן ייני, רוברטו פונצ'ץ, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, דור מיכה, ברק יצחקי, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully