וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי: "יצאנו עם נקודה יקרה ממגרש קשה"

קשר בני יהודה על ה-2:2 בסכנין: "כשהיינו בפיגור יצאנו עם הרבה שחקנים קדימה. ידענו שזה סיכון, אבל הוא השתלם"

בני יהודה המשיכה אתמול (שבת) את התקופה הטובה שלה, חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 בחוץ נגד בני סכנין והמאזן שלה מורה על הפסד בודד בתשעת המשחקים האחרונים. בעקבות התיקו שמרה בני יהודה על מקומה בחלק העליון וגם כעת המטרה המוצהרת היא קודם כל הבטחת המקום בפלייאוף העליון ואחר כך מאבק על אחד מהמקומות שיעניקו את הכרטיס לאירופה.

בקבוצה קיבלו את התיקו ברגשות מעורבים. מצד אחד, במצב של 0:2 הייתה סכנין קרובה להגדיל את התוצאה ורק החמצות מסמרות שיער של שחקניה והצלות של השוער דלה איינוגבה (שהיה אשם בשער השני שספגה הקבוצה, ר"ב), מנעו את הגדלת התוצאה עד לשוויון המתוק של מורי, על סף סיום המשחק. מצד שני יכול היה הקשר שלו מנשה להעניק ניצחון לקבוצתו, אך הבעיטה שלו עמוק בתוספת הזמן, חלפה סנטימטרים מהקורה והזהובים הסתפקו בסופו של דבר בנקודה אחת.

בשלב זה נראה, כי למרות רצונו של המאמן יוסי אבוקסיס, לא יגיעו שחקני חיזוק עד סיום חלון ההעברות באמצע השבוע הקרוב. גם אם יוחתם בסופו של דבר שחקן כזה או אחר, לא מדובר על חיזוק משמעותי.

"זה בהחלט היה משחק מוזר", אמר קשר הקבוצה ישראל זגורי בסיום, "ספגנו שני שערים ממצבים נייחים. במחצית השנייה הרחיקו להם שחקן, הצלחנו לכבוש פעמיים ולא היינו רחוקים גם מלנצח את המשחקץ בחצי השני עלינו על סכנין בכל פרמטר במגרש וחבל מאוד שלא ניצחנו. לא חושב שהיינו נאיבים. קיבלנו שני שערים במצבים נייחים, זה קורה בכדורגל. אחרי שספגנו, עלינו קדימה עם המון שחקנים וידענו שנהיה חשופים מהצד השני. בסוף זה השתלם לנו כי נגמר 2:2".

זגורי שנכנס כמחליף ויצר את השער שצימק ל-2:1, הוסיף: "אני תמיד שמח לעזור לבני יהודה והכי חשוב שלפחות יצאנו עם נקודה יקרה ממגרש קשה. המטרה שלנו כעת היא פלייאוף עליון ואחר כך ננסה להגיע למקומות 1-4. כמובן שהכי חשוב זה גביע המדינה".

צפו בבני יהודה חוזרת מפיגור ל-2:2 דרמטי בסכנין

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully