וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דיאן קלהאר עזב את הקבוצה

הבלם הסלובני ניצל סעיף בחוזה לפיו הוא יוכל להשתחרר אם יפצה את המועדון ב-20 אלף דולר. ליאור ז'אן לא ישוחרר

את הבוקר שלאחר תוצאת התיקו 1:1, שהוציאה הפועל חיפה אמש (שבת) בנתניה, פותחת הקבוצה ברגשות מעורבים. מצד אחד, האדומים מרוצים מהנקודה שהוסיפו למאזנם במאבקי התחתית. מצד שני, טל בנין יודע שקבוצתו צריכה להראות טוב יותר כדי להיחלץ מהתחתית הבוערת והיכולת כרגע לא מספיק טובה.

ואם כל זה לא מספיק, שוב יש מתחים אצל האדומים מהכרמל. לאחר המשחק, ממש סמוך לעלייה של חיפה על אוטובוס הקבוצה בדרך צפונה, ניגש הבלם דיאן קלהאר להנהלת הקבוצה והודיע שהוא מחזיק בהצעה מקבוצה טורקית, בשכר של 50 אלף יורו לחודש. היום כבר הודיע קלהאר על כך שהוא מנצל סעיף בחוזהו לפיו הוא רשאי לעזוב במידה שיפצה את הקבוצה ב-20 אלף דולר והוא למעשה עזב.

עוד לפני ההודעה של קלהאר, אמר הבעלים של המועדון יואב כץ: "להעמיד אותנו במצב כזה, אחרי שנתנו לו את הבמה, יומיים לפני סגירת חלון העברות, זה לא יאה. לפעמים צריך להיות בנאדם לפני עוד קצת כסף ויהיה לנו קשה למצוא מישהו במקום דיאן בזמן כה קצר".

עוד בגזרת השחקנים שרוצים לעזוב את הקבוצה נמצא ליאור ז'אן. כבר במהלך השבוע שעבר פנה ז'אן להנהלת הקבוצה, בטענה כי מחזיק בהצעות מקבוצות אחרות ולאור הדקות המועטות שהוא מקבל, הוא מעדיף לעבור קבוצה. אמש, לאחר ששוב לא קיבל דקות מבנין, זעם הקשר וכבר הודיע למועדון כי מחזיק בהצעה ממכבי פתח תקוה ומעוניין לעזוב.

אבל לא רק רע היה בהפועל חיפה. יובל אבידור והרכש החדש של הקבוצה עלי חטיב, קיבלו בסיום המשחק מחמאות. נראה כי חטיב יקבל דקות נוספות ככל שהליגה תתקדם. בשלב זה, בחיפה הפסיקו למעשה לחפש חיזוק נוסף לקבוצה, אלא אם כן תהיה התפתחות בעניינו של קלהאר ואז הקבוצה תנסה להחתים בלם נוסף, כאשר הסיכויים לכך כרגע נמוכים מאוד.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully