וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה סיימה ב-1:1 מול הפועל חיפה

הקבוצה של עטר הובילה כבר משער של חן עזרא בדקה ה-38, אך יובל אבידור הצליח לאזן בדקה ה-45 וקבע חלוקת נקודות

כנראה שלפעמים הדבר הכי חשוב הוא השפיות וההתייצבות. מכבי נתניה, שהגיעה לאחר הפסד 7:3 להפועל תל אביב, והפועל חיפה, שהפסידה בארבעה משחקי חוץ ברציפות, חיפשו בעיקר יציבות ושקט כשנפגשו בקופסה הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. חיפשו וגם מצאו. מכבי נתניה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1, לאחר שהקבוצה של ראובן עטר כבר הובילה משער של חן עזרא בדקה ה-38 לאחר שהשתלט על ריבאונד בעקבות החמצת פנדל. האדומים השוו בדקה ה-45 משער של יובל אבידור אחרי בישול של רן אבוקרט.

מכבי נתניה בסך הכל לא אמורה להיות מאוכזבת יותר מדי. אמנם היא לא הצליחה לנצח בבית קבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום, אך יחד עם זאת היא שיחקה ללא שלושה שחקנים חשובים (אחמד סבע, אמיר אדרי וליאור ראובן) ובסך הכל הצליחה להתאושש מהסטירה הכואבת שספגה בשבוע שעבר כשהובסה 7:3. תוצאה ממנה קשה להתאושש לפעמים. מנגד, הפועל חיפה סוף סוף מוציאה נקודה בחוץ לאחר ארבעה הפסדי חוץ רצופים. הקבוצה של טל בנין, ללא ערן לוי ששוחרר ועם עלי חטיב כשחקן מחליף, נותרה מתחת לקו האדום אבל השיגה נקודה ששיפרה את מאזנה ל-21. הנתנייתים עם 31.

בדקה ה-37 הכשיל יוסי דורה את מוחמד כליבאת ברחבה וספג כרטיס צהוב. חן עזרא בעט את הפנדל פנימה וכבש, אך השופט הורה על בעיטה חוזרת בשל כניסה מוקדמת לרחבה של ניר נחום. עזרא בעט שוב, קאלה הדף, אך הכדור חזר לעזרא שבעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-45 הצליחה האורחת לאזן. רן אבוקרט חטף כדור לעמרי בן הרוש לאחר טעות קשה של הבלם. קשר האדומים יישר ליובל אבידור, שדחק מקרוב פנימה את ה-1:1. במחצית השנייה הגיעו שתי הקבוצות למספר הזדמנויות די מסוכנות, כשאולי הטובה מכולן הייתה של הפועל חיפה כשבדקה ה-75 הגביה חטיב לגלושצ'ביץ', שנגח לא מדויק מחמישה מטר, אך לא מצאו את השער המכריע ובסיום זה 1:1.

הרכב מכבי נתניה: גיא סאלם, עמית שומוביץ', עידו לוי, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי (חן ראובן, 87), מוחמד כליבאת (מוחמד עקל, 88).

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דיאן קלהאר, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל (חנן ממן, 46), רן אבוקרט, סטפן דנקוביץ' (עלי חטיב, 67), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

לדף המשחק

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully