וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "למה חלוץ מוריד חולצה?"

29.1.2012 / 8:29

מאמן מכבי חיפה נזף באלון תורג'מן, שפשט את חולצתו אחרי השער מול באר שבע. עימות בין בוליאט לימפולסקי. ורד לדין

עימות בין שני שחקני מכבי חיפה, יוריצה בוליאט ודלה ימפולסקי, התרחש אתמול (שבת) בעקבות השער המצמק שספגה הקבוצה מהפועל באר שבע, במהלך הניצחון 1:3. העניין הסתיים בתוך חדר ההלבשה, לאחר שהשניים ליבנו ביניהם את העניינים. לאחר השער שספגה הקבוצה בוליאט האשים את ימפולסקי, שאיבד כדור בהתקפה ועל פי עדות שחקנים אמר לו: "מה אתה עושה? רק נכנסת ואיבדת כדור, הגול הזה בגללך". ימפולסקי השיב: "תגיד, אתה דפוק? מה יש לך?". באותו שלב בוליאט רץ לעבר הקשר ולטענת שחקנים העניין עלול היה לגלוש לפסים אלימים, אלא שהחלוץ מוחמד גדיר דאג להרחיק את בוליאט מהמקום. "במקום להרגיע את כולם, נהיה יותר לחוץ", אמר שחקן בקבוצה, "במקום לחגוג את הניצחון, דאגנו לפייס אותם ולהרגיע את עידן ורד". מאורע אחר בחדר ההלבשה: שחקני הקבוצה הקדישו את הגול ליניב קטן, שחגג יום הולדת 31.

אפרופו ורד, הנשיא יעקב שחר החליט לקנוס את הקשר ב-5,000 דולר בעקבות היריקה על מוטי מלכה, אך בכל הקשור לעניינים מקצועיים, במועדון מרוצים מאוד מהשחקן. ורד יעמוד לדין ביום רביעי הקרוב. המגן אוראל דגני זכה אתמול לעידוד מהקהל, שמזהה את הפוטנציאל שלו להפוך למגן הבא של מכבי חיפה. על ההופעה של אדין צוצאליץ' אמרו במועדון: "מאז שהוא הגיע, אף אחד לא לחוץ. שחקנים קיבלו יותר ביטחון כשהם מניעים כדור מאחור. הוא מכוון את הצעירים, גם בוליאט נראה טוב יותר לידו". במכבי חיפה טוענים שהסיכום של טאלב טואטחה יהפוך לרשמי השבוע, אחרי תקופה ארוכה, ואחרי שחר להציג את היכולת האמיתית שלו.

גולסה, סארי פלאח, מוחמד גדיר, ורד, ימפולסקי ואלון תורג'מן כבשו העונה שני שערים, אבל כבר נחשבים לסגני מלך השערים של הקבוצה, ויאם עמאשה (13 שערים), בעקבות עזיבת ולדימיר דבאלישווילי (שבעה). דובר המועדון דודו בזק שוחח לפני המשחק עם גדיר ואמר לו: "אתה תהיה היום המצטיין ותכבוש". לאחר המשחק אמר גדיר: "השער הזה מוקדש לאבא שלי. בזמן האחרון הוא כבר מרגיש יותר טוב. זה בשבילו".

ואלישע לוי מתכוון להמשיך להריץ את תורג'מן עד תום העונה, בתקווה שבעונה הבאה הוא יתחרה על מקום בהרכב. במועדון מקווים שעמאשה יוכל לחזור תוך מספר ימים לכר הדשא, מה שיגביר את התחרות על ההרכב. בכל מקרה, החלוץ דניאל צסארץ צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו מול קריית שמונה ביום ראשון. "מדברים המון על הרזומה שלו", אמר אתמול אלישע לוי, "הייתי מציע לכם להמתין קצת לפני שכותבים".

לוי ערך היום אסיפת שחקנים בה דיבר על המשחק אתמול. במהלך האסיפה הוא נזף באלון תורג'מן: "למה הורדת את החלוצה? זה לא בסדר". ובעידן ורד: "לא צריך לירוק על שחקן", והוסיף כשאמר לתורג'מן: "מילא, אם סיידו יאיא או טאלב טואטחה היו עושים גול, אז הייתי מבין למה הם מורידים חולצה. אבל כשחלוץ כמוך מבקיע שער? בשביל מה אתה צריך את זה?". על המשחק אמר המאמן: "זה היה ניצחון חשוב, אנחנו בקו עלייה בתקופה האחרונה וצריך לשמור על זה בעבודה קשה באימונים. אחרי ניצחונות האווירה טובה יותר. התרופה הכי טובה למצב שלנו זה ניצחונות".

ביום שלישי תארח הקבוצה את פרטיזן בלגרד בכפר גלים. "תמיד נחמד לפגוש שוב את אברם", אמר אלישע לוי לקראת המשחק.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully