וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

הירוקים השתחררו וחיברו שני ניצחונות רצופים. גולסה (11), גדיר (51) ותורג'מן (90) כבשו, מלכה (83) רק צימק עבור האורחים

כמה טוב עשה שער הניצחון של טאלב טואטחה למכבי חיפה. אחרי שחזרה לעצמה עם שלוש הנקודות בדרמה מול מכבי תל אביב, האלופה אירחה הערב (שבת) בקרית אליעזר את הפועל באר שבע, הציגה יכולת משופרת ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות, 1:3 על האדומים מבירת הנגב. זו בסך הכל הפעם השנייה העונה שמכבי חיפה יוצרת רצף קל של ניצחונות בליגה, וכך נראה כי הדרך לפלייאוף העליון סלולה. אייל גולסה (11), מוחמד גדיר (51) ואלון תורג'מן (90) כבשו כל אחד את השער השני שלו העונה מול שער אחד של מוטי מלכה (83), והירוקים יכולים לחייך שבוע נוסף כשהם במקום השישי. הפועל באר שבע, לעומת זאת, חייבת להפסיק להתבטל בפני הגדולות, שהעונה רחוקות מלהיות מאיימות. יריבותיה לתחתית ידעו לקחת נקודות גם מולן.

שחקן מכבי חיפה אייל גולסה חוגג עם החברים. אדריאן הרבשטיין
האלופה סוף כל סוף נראית משוחררת. אייל גולסה חוגג/אדריאן הרבשטיין

8,000 אוהדים ירוקים זכו לרגע של נחת כבר בדקה ה-11, כשהשער הראשון הגיע ממקור בלתי צפוי. מהלך נפלא של עידן ורד, שחזר להרכב אחרי חודש והיה הטוב על המגרש (אם כי היה ראוי לספוג כרטיס אדום בעקבות יריקה מכוערת במחצית השנייה) הסתיים בשער שני העונה בסך הכל של גולסה. באר שבע כלל לא הפריעה למכבי חיפה, כמי שידעה מראש כי אין לה סיכוי להוציא נקודה, ולא ספגה את השני עד לסיום המחצית רק הודות לאוהד לויטה ולמשקוף שעצר את יניב קטן מלחגוג בסטייל את יום הולדתו ה-31.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה, ושש דקות לאחר פתיחתה היה זה גדיר שהראה כי האמון של אלישע לוי בו היה מוצדק. החלוץ סיים בצורה יפה בתוך הרחבה ורץ לחגוג עם החברים. מכבי חיפה כבר השתחררה לחלוטין, יצרה מצבים רבים והייתה קרובה לשלישי, אבל דווקא אז אדישות בהגנה עלתה בשער מצמק של מלכה בדקה ה-83, שלפתע יצר מתח עד שריקת הסיום. למרות זאת, יעקב שחר יכול היה לשחרר אנחה לאחר ניצחון נוסף, אותו סגר תורג'מן בתוספת הזמן מבישול מפרגן של שובל גוזלן הצעיר. בשבוע הבא גם הרכש החדש דניאל צסארץ כבר יוכל לסייע לחבורה בירוק במאמציה להציל את העונה.

מהלך המשחק

דקה 5: מכבי חיפה פתחה עם יתרון קל בשדה, אבל הקצב האיטי מונע איומים על השער.

דקה 11: גול! ורד התקדם עם הכדור באין מפריע והסיט ימינה לעבר גולסה, שעשה צעד נוסף ומ-17 מטרים בעט כדור מדויק שקיפץ פעם אחת ומצא את הפינה הימנית של לויטה. השני העונה של גולסה בליגה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 22: באר שבע מנסה לצאת קדימה, אבל סבע הסתבך ברחבה ואיבד את הכדור במצב שיכול היה להתפתח לסכנה על שערו של דוידוביץ'.

דקה 31: גדיר נשלח לרחבה על ידי גולסה בכדור נהדר ומול לויטה בעט שטוח וסחט עצירה טובה מהשוער.

דקה 39: צוצאליץ' מצא בכדור ארוך את גדיר, שהשאיר אחורה בעקב לבוקולי. הקשר הוותיק בעט מ-16 מטרים, לויטה הדף לא טוב והכדור הורחק מתוך תיבת החמש.

דקה 45: קטן סובב כדור חופשי מ-18 מטרים, אך לרוע מזלו זה פגע במשקוף. בוקו.לי ירה מעל השער בניסיון השני.

דקה 48: טעות של בוקולי יצרה התקפה מהירה של באר שבע, אבל גבאי בעט החוצה מזווית קשה.

דקה 51: גול! ורד וקטן ניסו לפרוץ לרחבה בדאבל פס. הכדור נהדף לגדיר, שהטעה את גארידו ללא קושי ובעט בימין חזק אל הרשת מ-10 מטרים. שער שני העונה גם לגדיר, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 64: ורד השתחרר בצד ימין וסובב בשמאל כדור נהדר שלויטה הדף בקושי. מהלך לאחר מכן נקלט ורד יורק לעבר מלכה. בהחלט אירוע מכוער ומיותר.

דקה 65: דגני פרץ לרחבה במבצע יפה ונעצר אצל לויטה. לאחר מכן גם ורד בעט החוצה.

דקה 76: קטן מסר לתורג'מן, שבעט מחוץ לרחבה לידיים של לויטה.

דקה 80: יאיא בעט כדור מפתיע ברגל ימין, הקורה מנעה ממנו שער נדיר.

דקה 83: גול! בלבול בהגנת מכבי חיפה הסתיים בבלימה לא טובה של טואטחה על אקסברד, ומלכה הפנוי קיבל את הכדור וכבש משמונה מטרים. רק 1:2 למכבי חיפה, ששוב כופה על עצמה דקות של לחץ.

דקה 90: תורג'מן השתחרר ברחבה ובעט תחת לחץ מעל השער.

דקה 90+3: גול! האלופה יצאה למתפרצת קטלנית. גוזלן הצעיר נותר חופשי ברחבה ובחר לפרגן לתורג'מן שכבש מול שער חשוף. 1:3 למכבי חיפה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אוראל דגני, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, אייל גולסה (אלון תורג'מן, 73), יניב קטן (דלה ימפולסקי, 80), מוחמד גדיר (שובל גוזלן, 85).

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אבי יחיאל, איבן גארידו (איציק וקנין, 65), עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו (יוסף אבו לאבן, 87), יוסי שבחון, דיא סבע, דובב גבאי (מוטי מלכה, 52), עידו אקסברד.

לדף המשחק

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא שכחו את יום ההולדת של הקפטן יניב קטן. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully