וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.1

חלון ההעברות של ינואר עומד להיסגר: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בלקפול מליגת המשנה באנגליה השאילה לניס מהליגה הראשונה בצרפת את אליוט גרנדן עד לסיום העונה. הקשר בן ה-27 שיחק בעבר בקון, מארסיי וגרנובל.

* כמה שעות לפני כן בלקפול השלימה את החתמתו של החלוץ הצ'כי רומן בדנאר, שהגיע אליה מווסט ברומיץ' בהעברה חופשית כחצי שנה לפני תום חוזהו אצל הבאגיז.

* הרטה ברלין רכשה מפרייבורג את המגן השמאלי פליקס בסטינאס, שחתם בשורות הקבוצה מהבירה עד קיץ 2016.

* מונאקו המתחזקת במטרה להישאר בליגה השנייה ולעלות לראשונה בעונה הבאה, החתימה שחקן חמישי בינואר: שוער היידוק ספליט והסגל הרחב של נבחרת קרואטיה, דניאל סובאשיץ', שעבר אליה תמורת כמיליון יורו.

שמועות

* פורטו וגנואה סיכמו על השאלתו של הקשר הארגנטינאי פרננדו בלוצ'י מהקבוצה הפורטוגלית לזו האיטלקית עד סיום העונה. בקרוב הוא יעבור מאגף השמועות לאגף ההעברות.

* אחרי שליברפול, פ.ס.ז' ויובנטוס ויתרו, באיטליה מדווחים שלאציו צפויה להחתים את כוכבה היפני של צסק"א מוסקבה, קייסוקה הונדה. המחיר: 14 מיליון יורו.

* מקורבים לז'וזה מוריניו טוענים שהוא יעזוב את ריאל מדריד בקיץ ויחזור לאנגליה. במידה שמנצ'סטר סיטי לא תזכה באליפות, הוא עשוי להחליף שם את רוברטו מאנצ'יני.

* "האובזרבר" טוען: ליברפול הציעה למנצ'סטר סיטי את אנדי קארול בתמורה לקרלוס טבס, אך זו סירבה. על פי "סאנדיי מירור", האדומים עשויים לפנות כעת לניוקאסל בנוגע לעסקת חליפין שתשלח את קארול בחזרה לסט. ג'יימסז פארק בתמורה לדמבה בה.

* חבר חדש לדודו אוואט ותומר חמד במאיורקה? באנגליה מדווחים שהקבוצה הספרדית מעוניינת בבלם אברטון ונבחרת הולנד, ג'וני הייטינחה.

* מספר כלי תקשורת באנגליה מספרים שקשר נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד לשעבר ושחקנה של ניוקאסל כיום, אלן סמית (31), נמצא על סף מעבר מפתיע למ.ק דונס מהליגה השלישית.

* על פי דיווחים בספרד, ויאריאל מתכוונת לעשות צעד נוסף בדרך לרכישת ג'יובאני דוס סנטוס מטוטנהאם. מחירו של המקסיקני בן ה-22 אמור לנוע סביב 10 מיליון יורו.

* בלם גנואה, דריו דאינלי (32), נמצא על הכוונת של נאפולי וקטאניה, אך בגלל שחלון ההעברות עומד להיסגר, ייתכן שהוא יעבור רק בקיץ.

* פיורנטינה מאוד מעוניינת בקשר פארמה דניאלה גאלופה ובאיטליה מדווחים שהיא כבר הגישה עליו הצעה בסך ארבעה מיליון יורו.

* מאמן ק.פ.ר, מארק יוז, מעוניין לחדש את שיתוף הפעולה עם קשר פולהאם דני מרפי. הערכות הן שהקוטג'רז יסכימו למכור אותו תמורת סכום הולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully