וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: טרוייץ' יחתום, דנין צפוי להישאר

29.1.2012 / 7:45

חלוץ פרטיזן נכח במשחק באשדוד ויצטרף. בקבוצה מבהירים כי המגן השמאלי לא יעבור ללא פיצוי כספי. אבו ריא צפוי לחתום

בהפועל עכו היו מרוצים באופן יחסי אתמול (שבת) מה-1:1 שהשיגו באיצטדיון הי"א מול מ.ס. אשדוד, והודו כי לפני המשחק היו מסתפקים בתוצאת תיקו. אלא שעל פי התפתחות המשחק וההזדמנויות הרבות שאליהן הגיעו ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ' וסינטאיהו סלליך, הקבוצה הייתה יכולה לסיים עם שלוש נקודות ולהתקדם עוד יותר במעלה הטבלה.

בעכו ינסו לנצל את הישורת האחרונה של חלון ההעברות כדי להחתים את החלוץ הסרבי של פרטיזן בלגרד, ניקולה טרוייץ', שמועמדותו פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט. טרוייץ' נחת ביום שישי בלילה בארץ אחרי עיכוב של מספר ימים, הגיע למשחק באשדוד, יחל להתאמן בקבוצה אחרי שתנאיו כבר סוכמו, ויחתום על חוזה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת.

במקביל, בקבוצה עדיין לא התקבלה שום פנייה מהפועל תל אביב בנושא מעברו של אלירן דנין, ובעכו עומדים על כך כי לא ישחררו את השחקן ללא פיצוי כספי. אלי כהן התייחס למעבר האפשרי של המגן השמאלי, וציין: "מי שמכיר אותי, יודע שאני לא מחזיק שחקנים בכוח. שחקן שרוצה לעזוב, יש לכך מחיר והמחיר הוא שיהיה מחליף שיענה על הדרישות שלי. אני עדיין לא רואה שחקן שמגיע להפועל עכו".

עם או בלי קשר, בימים הקרובים צפוי מהראן אבו ריא, שהחל להתאמן עם הקבוצה בשבוע האחרון אך לא נמצא בכושר משחק, לחתום לשנתיים וחצי, אחרי שבקבוצה הביעו שביעות רצון מהשתלבותו החברתית. במקביל, בעכו בודקים את האפשרות להספיק להחתים שחקן ישראלי נוסף, ככל הנראה בעמדת הקישור.

דודו גורש: "הצלחנו לצאת יפה מהמשבר"

"אנחנו מרוצים מהתוצאה", סיפר יושב ראש המועדון ציון וייצמן לאחר המשחק. "לפני המשחק היינו קונים תיקו, אבל במחצית הראשונה השחקנים הפגינו משחק יוצא מן הכלל, ובמחצית השנייה המשחק היה מאוזן יותר". אגב, לאחר המשחק טען שצ'פוביץ' כי אדיר טובול שרט אותו בצווארו. אלי כהן התייחס גם הוא למשחק, ואמר: "זה היה משחק טוב שלנו, היינו עדיפים. אני לא זוכר את אשדוד מגיעה למצבים. אנחנו מתחילים להזכיר את היכולת שאפיינה אותנו, אנחנו נמצאים בקו עלייה. אני מרוצה מהדרך וקצת מהתוצאה כי היינו יכולים להשיג יותר".

שוער הפועל עכו והקפטן דודו גורש סיפר לאחר המשחק: "אנחנו יוצאים מאוכזבים כי היינו טובים יותר מאשדוד, הגענו להרבה מאוד מצבים, שלטנו במרכז השדה, ובסופו של דבר ספגנו שער ממצב נייח. הם הגיעו רק לשני מצבים, וכבשו מאחד מהם שער. אנחנו מודעים לבעיה שיש לנו במצבים הנייחים, אבל אשדוד ידועה כקבוצה טובה במצבים האלה. עברנו תקופה לא קלה בשבועות האחרונים, והצלחנו לצאת יפה מהמשבר. רואים את הביטחון העצמי של השחקנים. הקבוצה משחקת כדורגל התקפי, מניעה את הכדור בצורה מצוינת, אנחנו צוברים ביטחון ממשחק למשחק, ומקווים להמשיך כך באותה יכולת". על המשך המטרות של עכו, הוסיף גורש: "הפער הוא גדול מאוד מהצמרת, אנחנו חושבים להתברג בפלייאוף העליון ולעשות דברים יפים שם".

1:1 להפועל עכו מול מ.ס. אשדוד

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully