וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 90 דקות לבן בסט בהפסד של ברסט לפ.ס.ז'

המוליכה ניצחה 0:1 את הקבוצה של החלוץ הישראלי וממשיכה להקדים את מונפלייה שניצחה. 59 דקות לבן שהר בהפסד אוקזר

קרלו אנצ'לוטי עדיין מושלם בליגה הצרפתית, ופריס סן ז'רמן שלו ממשיכה להגדיל את הפער בפסגה. הערב (שבת) ניצחה המוליכה 0:1 את ברסט (90 דקות לעדן בן בסט), אך לצערה גם מונפלייה הרודפת אחריה גירדה 0:1 בניס בתוספת הזמן ושמרה על מרחק שלוש הנקודות. ליל השלישית גברה 0:3 על סנט אטיין, ומאחוריה ניצבת ליון שניצחה 1:3 את דיז'ון. בתחתית, אוקזר (59 דקות לבן שהר) הסתבכה עוד יותר עם הפסד 3:1 לנאנסי.

ברסט - פריס סן ז'רמן 1:0

מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ קשה מול עדן בן בסט וחבריו, והנחילה להם הפסד ביתי ראשון העונה. ברסט איבדה את נולן רו שנמכר לליל, אבל המאמן אלכס דופון הבטיח שמול שיטת 'עץ האשוח' של פריס סן ז'רמן ברסט שלו תשתמש בשיטת הקקטוס. לצערו, דווקא פריס סן ז'רמן ידעה לעקוץ. חאבייר פסטורה הפצוע נעדר משורות פ.ס.ז', שעדיין לא יכולה להשתמש בבלם הרכש אלכס, אך דווקא מילאן בישבאץ, שסותם חור בעמדת המגן הימני, הבקיע את שער הניצחון בדקה השישית. בן בסט (90 דקות) ושחקן הרכש אלכסנדר אלפונס לא הצליחו להשוות עד לסיום. יתרונה של פ.ס.ז' בפסגה נותר בעינו.

אוקזר - נאנסי 3:1

מה קורה לקבוצה של בן שהר? אוקזר אמנם חסרה מספר שחקני מפתח שסובלים מפציעות או נמצאים באליפות אפריקה, אך גם זה לא תירוץ להפסד כה מביך מול אחת מיריבותיה הישירות בתחתית. שהר פתח בהרכב והגיע למצב טוב בדקה ה-48 לפני שהוחלף בדקה ה-59, וראה מהספסל את השערים שספגה קבוצתו. ז'אן פרננדז, מאמנה של אוקזר בעונה שעברה, קיבל בדקה ה-68 שער מהרכש יוהאן מולו, ושתי דקות לאחר מכן היה זה דניאל ניקולאי, עוד אקס אוקזר, שנעץ את השני. צמד המבקיעים שיתף פעולה בדקה ה-78, כשמולו בישל לניקולאי הרומני. אדוארד סיסה צימק בדקה ה-81, אבל אוקזר צמודה לקו האדום.

ליון - דיז'ון 1:3

הקבוצה של רמי גארד, שאיבדה גובה בעקבות ההפסד למונפלייה במחזור הקודם, חזרה לנצח מול דיז'ון. קל זה לא היה. ג'ימי בריאן העלה את ליון ליתרון בדקה השמינית אחרי בישול של מישל באסטוס, ולמזלה של המארחת בריס ז'וביאל בעט פנדל לקורה שתי דקות לאחר מכן. יונוס סנקארה הלחיץ את המארחים עם שער שוויון בדקה ה-61, אבל בפטימבי גומיס השאיר את הנקודות בסטאד דה ז'רלאן עם שער תשע דקות לסיום, ואלכסנדר לקאזט חתם בתוספת הזמן.

ניס - מונפלייה 1:0

המארחים לא ניצחו את מונפלייה המפתיעה מאז 2003 ולא עשו זאת גם הפעם. ניס הציגה את הרכש החדש קווין אנאן והתרכזה בעיקר בהגנה, מול ההתקפה המסוכנת של מונפלייה בראשות אוליבייה ז'ירו. אלא שדווקא מלך שערי הליגה הצרפתית החמיץ לא מעט במשחק, כולל פנדל בדקה ה-31 אותו עצר הקולומביאני דויד אוספינה, שהיה המצטיין במשחק. ניס כבר החלה לחגוג את התיקו שיעלה אותה מעל הקו האדום, אבל בתוספת הזמן ז'ירו העניש עם ה-15 שלו העונה.

ליל - סנט אטיין 0:3

הדאבליסטית החזירה לעצמה במהרה את המקום השלישי ושמרה על הסטטוס קוו בצמרת, כשהשיגה ניצחון ביתי על סנט אטיין המדורגת שמינית. רודי גרסיה הציג בהרכב שלו את חלוץ הרכש נולן רו, שהגיע מברסט כמחליפו של מוסא סו שנמכר לפנרבחצ'ה, והשחקן אכן היה כוכב הערב כשהבקיע פעמיים תוך שתי דקות (86 ו-87). אדן הזארד עשה את הספתח עם פנדל מדויק בדקה ה-50.

משחקים נוספים:

טולוז - קון 0:1
לטולוז: עמנואל ריבייר (35)

לוריין - סושו 1:1
ללוריין: אלכסיס רומאו (63). לסושו: סדריק בקמבו (80)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully