וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז הודיע: אני עוזב את הפועל תל אביב

השחקן אמר לשחקנים ולצוות המקצועי שהוא יחתום במונאקו. מקורבים לעסקה טוענים שדבר לא סגור ושייתכן שיעזוב בקיץ

האם טוטו תמוז בדרכו החוצה מהפועל תל אביב? היום (שבת) הודיע השחקן לחבריו לקבוצה ולצוות המקצועי שהוא עוזב למונאקו, אך מקורבים לעסקה טוענים שדבר עדיין לא סגור, שהצרפתים מנסה לפתות אותו בהצעה כספית גבוהה ושקיים סיכוי גבוה שהוא יעזוב רק בקיץ.

החלוץ בן ה-23 מחזיק בהצעה ממונאקו שכבר הגישה לאדומים הצעה רשמית בסך 1.5 מיליון יורו. זהו הסכום של סעיף השחרור של תמוז כפי שקבע הבורר בשבוע שעבר, מה שאומר שהפועל לא יכולה לסרב להצעה הזו. אם הוא יעבור, השחקן צפוי להרוויח כ-800 אלף יורו בקבוצה.

חשוב לציין שלתמוז אין הרבה זמן להתלבט מאחר שחלון ההעברות באירופה ייסגר בעוד שלושה ימים. מאידך, אם החלוץ אכן יעזוב, להפועל יהיה זמן קצר מאוד להחתים חלוץ אחר במקומו, כשאם יהיה מדובר בשחקן זר היא גם תהיה צריכה להקפיא זר אחר.

בתוך כך, בהפועל נשמעה ביקורת על כך שתמוז לא התאמן באופן מלא לקראת משחק הליגה מחר נגד הפועל פתח תקוה (20:10, ספורט1) ולכן לא יפתח בהרכב ואולי כלל לא ישחק. תמוז אמנם סובל מכאבים בברכיים כבר תקופה לא קצרה, אבל הביקורת עליו רמזה שהוא "שומר על הרגליים" לקראת העזיבה לאירופה.

מונאקו זכתה בשבע אליפויות צרפת - האחרונה ביניהן בשנת 2000 - ובנוסף הגיעה לגמר ליגת האלופות ב-2004. יחד עם זאת, אחרי שנים בהן הייתה חברה קבועה בצמרת הצרפתית, היא נקלעה לקשיים כלכליים ומקצועיים ובשנה שעברה ירדה לליגת המשנה.

פתיחת העונה הנוכחית שלה הייתה רעה במיוחד והקבוצה מדורגת כעת מתחת לקו האדום, אבל בדצמבר המועדון נרכש על ידי המיליארדר הרוסי דימיטרי ריבולובלב ובינואר התחילו לזרום שחקני אליה רכש כמו גארי קאגלמאכר, השוער הקרואטי דניאל סובאשיץ' ומעל כולם הקשר-חלוץ נאסר בראזיט. החבורה הזו, שבמונאקו מעוניינים שתמוז יהיה חלק ממנה, אמורה להציל את הקבוצה מירידה ולהצעיד אותה בחזרה לליגה הבכירה בעונה הבאה.

אם תמוז יעבור זו תהיה התחנה הרביעית בקריירה שלו והראשונה מחוץ לישראל. הוא שיחק לפני כן בהפועל פתח תקוה ובית"ר ירושלים. העונה הוא כבש 19 שערים ב-31 משחקים בהפועל תל אביב (13 בליגה ושישה באירופה), ובעונה שעברה הבקיע 18 שערי ליגה.

כל החדשות על הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully