וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר קנס את עידן ורד ב-5,000 דולר

28.1.2012 / 20:46

הנשיא לא התעלם מהיריקה של הקשר לעבר מלכה. ורד התנצל: "זה לא מתאים לי". אלישע לוי: "נהניתי מהקבוצה ומהשחקנים"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן-דוד

מכבי חיפה, מי היה מאמין, השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות בפעם השנייה בסך הכל העונה. הירוקים ניצחו 1:3 את הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-34 בדרך למקום השישי, לפחות עד למשחקה של מכבי תל אביב מול עירוני קרית שמונה ביום שני. אייל גולסה ומוחמד גדיר כבשו את השערים לאלופה, מוטי מלכה צימק לקבוצה של גיא לוי בדקה ה-83, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי לבאר שבע, שהפער שלה מהקו האדום צומק לנקודה.

אירוע אחד העיב את האושר אצל הירוקים, כשמדובר ביריקה המכוערת של עידן ורד לעבר מוטי מלכה. בעקבות התקרית החליט נשיא המועדון יעקב שחר לקנוס את הקשר ב-5,000 דולר, ובנוסף התנצל ורד על התנהגותו בפני הנשיא. "אני מתנצל", אמר ורד, "זו לא התנהגות שמתאימה לי. זה קרה בלהט המשחק. אני מתנצל בכנות בפני המועדון והשחקנים".

בבאר שבע אמרו כי המועדון לא יעבור לסדר היום על התקרית. גורם במועדון: "הקוון הודיע באוזניה לאסף קינן על היריקה של ורד לעבר מלכה, והשופט לא הרחיק אותו. היכן איגוד השופטים? האם העובדה כי מדובר במכבי חיפה מנעה את הרחקתו?".

בצד הירוק הביעו שביעות רצון משיתוף הפעולה של החלוצים הצעירים - אלון תורג'מן ומוחמד גדיר - ששניהם כבשו היום. למרות זאת דניאל צסארץ צפוי להשתלב כבר בשבוע הבא במדי הירוקים, ובמועדון הסבירו שמדובר בחלוץ 9, עמדה שהייתה חסרה היום לקבוצה.

שחקנים בקבוצה אמרו בסיום המשחק: "הניצחון הזה יחזיר לנו הרבה ביטחון להמשך. הרבה אוהדים יגיעו בשבוע הבא לדחוף אותנו בקרית שמונה, וננסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות. אין ספק שאדין צוצאליץ' עשה שינוי גדול בקבוצה". שחקנים אמרו בחדר ההלבשה ליניב קטן שחגג יום הולדת 31: "הניצחון מוקדש לך".

מוחמד גדיר: "כולם נלחמים, אז מכבי חיפה מנצחת"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי נשמע מרוצה אחרי המשחק: "מה שחשוב זה שאנחנו מתחילים להראות טוב יותר. היום ראינו שאפשר לשחק עם הרבה קשרים ולשחק טוב. עברנו תהליך, הביטחון חוזר. צוצאליץ' עזר לייצב את החוליה האחורית, הוא הוסיף שקט וזה משפיע על ההגנה. יש לנו עוד הרבה מטרות: להצליח בליגה, בגביע המדינה ולהמשיך להשתפר. נמשיך במדיניות קידום הצעירים כמו שראינו היום עם שובל גוזלן וניצור תשתית טובה להמשך.

על היריקה של עידן ורד אמר המאמן: "אין מקום לדברים כאלה. אני צריך לראות את זה, זה לא מתאים".

אלישע לוי התייחס גם לרכש דניאל צסארץ: "הוא לא התאמן בשבועות האחרונים והוא קצת חלוד. אני מקווה שהוא יוכל לעזור לנו החל מהמשחק הבא ושנמשיך בתקופה הטובה יחד איתו. אני בטוח שהוא יעשה את השחקנים לצידו טובים יותר".

על היריבה הבאה אמר לוי: "שאפו לקרית שמונה, הם עושים עונה מצוינת. אנחנו לא נבוא להפריע להם, אלא לנצח. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".

שחקן מכבי חיפה מוחמד גדיר הוסיף: "בתחילת העונה לא שיחקתי הרבה. אני מאושר שחזרתי לשחק וגם לכבוש. זה לא קל לחזור פתאום להרכב אחרי תקופה ארוכה. אני שמח שניצחנו פעמיים ברצף, נראינו טוב וזה יעזור לנו. רואים כבר משחק שני שכל שחקן נלחם, הקבוצה רצה ומכבי חיפה מנצחת. כולם הבינו שהשנה לא הולך לנו וצריך 'לשים את התחת'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גיא לוי: "לא סיכנו מספיק את השער"

מאמן הפועל באר שבע גיא לוי אמר: "לא מסכים שהתבטלנו. אני חושב שהפועל באר שבע היא כרגע קבוצה לא מספיק טובה כדי לנצח את מכבי חיפה בחיפה. היום הזה יגיע, אבל כרגע זה עדיין לא זה. זה נבע בגלל איבודי כדור שלנו ובגלל המעבר האיטי שלנו מההגנה להתקפה. לא סיכנו מספיק את השער של מכבי חיפה. אני חושב שבאלמנטים של החזקת כדור השתפרנו מאוד לעומת מה שהיה בבלומפילד".

על ההרכב אמר לוי: "להגיד שאני עולה בהרכב הרפתקני זה מוזר, כי עלי אמרו שאני בונקריסט. אין לנו דרך אחרת, זו הדרך בה אנחנו רוצים ללכת במועדון שלנו. ספגנו שני שערים מאיבודי כדור וזה מה שהכריע את המשחק". על שאלת החיזוק אמר: "אנחנו לא רוצים להביא סתם שחקנים, אין עוד הרבה זמן עד יום חמישי".

על המצב בתחתית: "המצב שלנו היה קשה בהרבה ממה שהוא עכשיו. עצם זה שאנחנו במאבקים האלה זה מעודד כי לפני חודשיים הסיכויים היו אפסיים. ככל שנשחק טוב יותר, נצבור נקודות. נצטרך לדעת לטפל ביכולת שלנו מול קבוצות גדולות".

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully