וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 46: ניקס וגרונקובסקי עדיין לא מתאמנים

28.1.2012 / 19:22

התופס של הג'איינטס והטייט אנד של הפטריוטס מושבתים, אך צפויים להיות כשירים. יומניורה: "מאט לייט עולה לי על העצבים"

שמונה ימים בלבד נותרו לסופרבול 46 ונדמה שבשתי הקבוצות עמלים כרגע בעיקר על שיקום הפצועים שלהם. בניו אינגלנד עדיין חוששים מאוד ממצבו של הטייט אנד המפלצתי שלהם רוב גרונקובסקי, שהחמיץ אמש (שישי) אימון שני ברציפות. גרונק הוא אומנם הפצוע היחיד של הפטריוטס, אבל הוא כמובן כוח משמעותי מאוד עבור הקבוצה של ביל בליצ'יק. בקבוצה לא ששו לדבר על מצבו של השחקן ורק מסרו כי הוא סובל מפגיעה בקרסול השמאלי. אביו של גרונקובסקי, גורדי, דיבר עם בתוכנית רדיו ואמר שבנו סובל מנקע. יחד עם זאת, אמר האב, הוא בהחלט מאמין שרוב יהיה כשיר למשחק. בליצי'ק אמר בנושא: "אני אפילו לא אנסה לחזות מה יקרה איתו בעוד שבוע".

אבל לא רק בניו אינגלנד מתמודדים עם פציעות, גם לג'איינטס יש בעיות משלהם. בעוד שהרץ אחמד בראדשו שב לאימונים, התופס האקים ניקס, שנמצא בכושר פנטסטי בפלייאוף, החמיץ אימון שני ברציפות בשל פציעה בכתף. ניקס אמר לכתבים כי הוא סובל נקע בכתפו, פציעה שנגרמה לו במהלך המחצית הראשונה במשחק גמר ה-NFC מול סן פרנסיסקו: "זה היה כואב, נחתתי ישר על הכתף", אמר השחקן, שגם הוא מצפה להיות כשיר עד למשחק. גם צמד מגיני הפינה וויל בלקמון וקורי וובסטר עדיין סוחבים פציעות ומצבם יתבהר בימים הקרובים.

בינתיים, המלחמה הפסיכולוגית כבר מתחילה לה לאיטה. "אני מקווה שג'וליאן אדלמן יהיה בסקנדרי של ניו אינגלנד במשחק", אמר התופס של הענקים מריו מאנינגהאם, "אתם יודעים למה אני מתכוון. לטובתנו, אני מקווה שהוא ישחק כמגן פינה. זו לא העונה הרגילה, זה ברמה אחרת וזו לא העמדה האמיתית שלו, אז ננסה לחשוף את זה. זה הכל או כלום במשחק הזה".

מאנינגהאם עוד נשמע מנומס ביחס לאוסי יומניורה. שחקן קו ההגנה של הג'איינטס הפנה את החיצים שלו לכיוונו של שחקן קו ההתקפה של הפטריוטס מאט לייט: "אני לא יודע מה הוא בדיוק עושה, אבל זה עולה לי על העצבים", אמר יומניורה, "אני לא בחור כזה והוא כנראה השחקן היחידי שאי פעם רבתי איתו על המגרש". לאחר מכן הוא הוסיף בחיוך: "אני חושב שהוא יותר חשוב להם מאשר אני לקבוצה שלנו כרגע, ככה שאם נריב ויעיפו אותנו, לחבריי לקבוצה יהיה מאוד קל". מי שחגג על כל העניין הוא ג'סטין טאק, שהתייחס למספר החולצה הזהה שלובשים יומניורה ולייט: "נראה לי שזה פשוט קרב על המספר 72", אמר חברו לקו של יומניורה, שהוסיף כי הוא צוחק עליו משום שזה נתן ללייט לנצח אותו בריב ביניהם על המגרש, במהלך המשחק בין הקבוצות בעונה הסדירה.

איך שינו רוב גרונקובסקי וארון הרננדז את התקפת הפטריוטס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully