וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לעידן שדה בניצחונה של פראלימני

בכורה מוצלחת לקלינגר ולקשר, שכבש את השני ב-0:2 על אנאגניסי. בישול לשפונגין בניצחון אומוניה ולברדה בניצחון גנק

בכורה מוצלחת לישראלים באלקי לרנקה. ניר קלינגר פתח הערב (שבת) את הקדנציה השנייה שלו בקבוצה, שניצחה 0:2 בחוץ את אנאגניסי. קלינגר העלה בפתיחת המחצית השנייה את עידן שדה, אותו הביא ממ.ס. אשדוד, והקשר החזיר לו עם שער בפנדל בתוספת הזמן של המשחק. מארק ברצ'יל הסקוטי כבש את השער הראשון בדקה ה-68.

אומוניה ניקוסיה עלתה למקום הראשון בליגה הקפריסאית והתאוששה מההפסד לאנורתוזיס, כשניצחה 0:2 בחוץ את ארמיס. יורגוס אפרם כבש בדקה ה-62 אחרי בישול של יובל שפונגין שהשלים 90 דקות. פרדי הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-83.

רוני לוי החזיק פחות מ-24 שעות בפסגה עם אנורתוזיס, כאשר רצף הניצחונות של קבוצתו נעצר עם 0:0 מאכזב בבית מול אלקי לרנקה. רועי בקל השלים 90 דקות בהרכבה של אלקי.

* טל בן חיים היה שותף הערב לניצחונה המרשים של פורטסמות 0:3 בחוץ על פטרבורו בקרב התחתית במסגרת ליגת המשנה באנגליה. שחקן נבחרת ישראל השלים 90 דקות בעמדת המגן, כאשר על השערים היו חתומים אריק הוסקלפ (5 ו-79) וג'ייסון פירס (40). פומפי עקפה את פטרבורו בטבלה בדרך למקום ה-16 ובמאזנה כעת 34 נקודות מ-27 משחקים.

בלגיה: בישול לברדה, הופעה מוצלחת למלול ודיין

אליניב ברדה חזר להרכבה של גנק והיה שותף לניצחון הקל 0:5 על לובן. החלוץ הישראלי בישל מצד ימין את השני לקווין דה ברוין בדקה ה-16, אחרי שהקשר הבקיע את הראשון שתי דקות קודם לכן. הבליץ של גנק נמשך עם שער של ילה ווסן בדקה ה-20, ותומאס בופל השלים בדקה ה-32. ברדה, שכעת במאזנו בליגה שבעה שערים ושישה בישולים, הוחלף בדקה ה-72, כשמחליפו כריסטיאן בנטקה היה חתום על החמישי בדקה ה-76.

רועי דיין ודור מלול שיחקו 90 דקות כל אחד ב-0:0 המצוין של בירסחוט נגד מוליכת הטבלה אנדרלכט. דיין איים בדקה ה-65, אבל נבלם על ידי רולאנד יוהאש וגם דור מלול ניסה את כוחו כעבור 11 דקות, אבל סילביו פרוטו עצר. בירסחוט במקום התשיעי בטבלה (מתוך 16) עם 29 נקודות.

לירוי צעירי ישב על ספסלה של מכלן ולא שותף בהפסד קבוצתו 3:2 ללוקרן. ווסטרלו, ללא שלומי ארבייטמן הפצוע, הפסידה 2:0 לליירסה.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully