וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה ימים לפני מכבי ת"א: קאנטו הפסידה לססארי

האיטלקים החליקו בליגה, רגע לפני המשחק הקריטי ביורוליג. 16 לגרין בהפסד טראמו, 14 להלפרין בהפסד סנט פטרסבורג

יותם הלפרין קלע היום (שבת) 14 נקודות בהפסד ספרטק סנט פטרסבורג לספרטק פרימורי 104:96 אחרי שתי הארכות במחזור התשיעי בליגה הרוסית בכדורסל. הגארד הישראלי קלע רק 2 מ-8 מהשדה, אבל הוסיף 10 מ-10 מקו העונשין

הקבוצה של הלפרין ראתה את הניצחון מתקרב כבר אחרי 40 דקות, אבל ייבגני באבורין קלע שלוש נקודות מהקו שש שניות לסיום וקבע 76:76 בתום המועד החוקי. הסיפור חזר על עצמו בהארכה. סנט פטרסבורג הוליכה 82:86 30 שניות לסיום, אבל דניס פולוחין ו-קאת'ברט ויקטור דאגו לכפות הארכה נוספת. חמש הדקות האחרונות כבר היו של פרימורי.

38 נקודות של פטריק בוורלי לא עזרו לסנט פטרסבורג להמנע מהפסד ליגה שלישי ברציפות (הקודמים היו נגד צסק"א מוסקבה וקאזאן) והיא נפלה למאזן שלישי 5:4. ויקטור הוליך את המנצחים עם 22 נקודות וקונסטנטין נסטרוב הוסיף 20.

איטליה:

חמישה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב למשחק שנראה כרגע כמו הקרב על המקום השני בבית שלהן ביורוליג, קאנטו הפסידה לססארי 74:67 במחזור ה-18 בליגה האיטלקית. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל רבע אחרון של 18:23 של ססארי עשה את ההבדל. קווינטון הוסלי הוליך את המנצחת עם 22 נקודות ודרייק דינר קלע 20. ולדימיר מיקוב הוביל את קלעי קאנטו עם 21 נקודות וגרג ברונר קלע 12.

בטראמו התקיים דרבי ישראלי, כשטראמו של יניב גרין אירחה את בנטון טרוויזו של גל מקל, שלא שיחק. המארחים היו טובים יותר במחצית הראשונה, לא מעט בעזרתו של הסנטר הישראלי שרשם את משחקו הטוב ביותר עד כה העונה, והוליכו ב-8 במחצית. אלא שאז התעורר מרכוס גורי, אקס מכבי, ויחד עם חבריו הצליחו לחולל את המהפך ולנצח 76:78. גורי סיים עם 18 נקודות עבור בנטון, בעוד ולריו אמורוסו הוליך את קלעי טראמו עם 19. גרין רשם 16 נקודות ב-16 דקות (6 מ-10 מהשדה) ואסף גם 5 ריבאונדים.

ליטא:

יריבה נוספת של מכבי תל אביב בשלב הטופ 16, הלא היא ז'לגיריס קובנה, שמרה על מאזנה המושלם בליגה המקומית עם 71:97 על סאקאלי. הבריחה של ז'לגיריס נרשמה כבר ברבע הראשון ועד המחצית היא כבר הגיעה ל-18 הפרש. האורחים לא ממש הצליחו לתת פייט, ועד לסיום המשיכה ז'לגיריס להגדיל את ההפרש. דריוס סאלנגה הוליך את קלעי ז'לגיריס עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים.

יוון:

אחרי ההפסד הביתי המפתיע לקאזאן במסגרת היורוליג, חזרה אלופת אירופה, פנאתינייקוס, לשייט ללא הפרעה בליגה היוונית, והערב דרסה בחוץ את היראקליס 66:95. שחקניו של אוברדוביץ' לא התקשו כלל המחצית הראשונה וטסו ליתרון 20 בהפסקה. המארחים החלו לתת מעט פייט, אבל רבע אחרון של 17:26 של הירוקים פירק סופית את יריבתם. מייק באטיסט וקוסטאס קאמיגולו הוליכו את הקלעים עם 15 נקודות כל אחד, ארון ביינס קלע 17 למפסידים.

אדריאטית:

אפיק ניסים ונובו מסטו החלו הערב הפסד נוסף, כשנכנעו בבית 79:70 לפרטיזן בלגרד. האורחים עלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל קבוצתו של ניסים המשיכה להילחם והורידה ל-7 בלבד. אלא שברבע האחרון עלתה פרטיזן ל-13 הפרש, שתי דקות לסיום, ומשם נותר למארחים רק לצמק. ניסים רשם משחק טוב עם 14 נקודות והוסיף גם 6 אסיסטים שלא הספיקו. מילאן מצ'באן הוליך את קלעי פרטיזן עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully