וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "לא הגיע לנו הפסד". דלגליש: "ניצחון נפלא"

אלכס פרגוסון מאוכזב מההפסד בליברפול בגביע ("לא יודע איך הפסדנו את זה"), דלגליש מסופק, המשטרה הרחיקה 17 אוהדים

ליברפול אמנם מרוחקת מאוד ממאבק האליפות עליו היא חלמה ערב פתיחת עונת 2011/12, אבל בגביעים זהו תסריט שונה. אחרי שכבר הבטיחו את מקומם בגמר גביע הליגה, קני דלגליש ושחקניו גברו טיפסו היום (שבת) לשמינית גמר הגביע בזכות ניצחון יוקרתי 1:2 על מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים הודחו ממפעל נוסף אחרי שזה כבר קרה להם בגביע הליגה ובליגת האלופות.

סטיבן ג'רארד, שהוחלף בדקה ה-72 כשהתוצאה עדיין הייתה 1:1, החמיא לאנדי קארול שיבשל את שער הניצחון וזוכה לקיתונות של ביקורת מאז הגיע לאנפילד לפני שנה: "בלי אנדי, כנראה שלא היינו נמצאים בהגרלת שמינית הגמר מחר. הוא שחקן טוב והוא מאוד חשוב לליברפול. דירק הבקיע את שער הניצחון ודניאל כבש את הראשון, אבל התרומה של אנדי הייתה מאסיבית".

ג'רארד הוסיף: "צריך לתת קרדיט ליונייטד, ששלטה בחלקים גדולים מהמשחק, אבל אנחנו היינו שם בסיום. היה לנו שבוע קשה וצריך להחמיא לשחקנים על המאמץ והמחויבות".

גם דירק קאוט, שכבש את שער הניצחון, החמיא לקארול: "הנגיחה שלו הייתה נהדרת ואני רק הייתי צריך לשים את הרגל ולכבוש. הוכחנו היום שאנחנו יכולים להתחרות עם הקבוצות הטובות ביותר. יכול להיות שהם היו טובים יותר, אבל בסוף אנחנו כבשנו יותר שערים".

קני דלגליש אמר בסיום ש"זה היה מאמץ גדול מצד השחקנים שלנו, אחרי המשחק הקשה שעבר עליהם מול סיטי ביום רביעי. לבקש מהם לחזור ולשחק בשבת בבוקר היה מעט מוגזם, אבל הם הגיבו נהדר, ואין לי מילים כדי לתאר את התשוקה הנהדרת שלהם".

פרגוסון: "זו היתה מכה קשה עבורנו"

ביונייטד היו מעט המומים בסיום לאחר עוד הדחה של קבוצתם. "אני לא יודע איך הפסדנו את המשחק הזה", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון, "זאת היתה הופעה טובה מאוד שלנו. אני משער שדברים כאלה יכולים לקרות במפעלים כמו הגביע. מתפרצת אחת נגדך ואתה יכול להפסיד את המשחק. זאת היתה מכה קשה עבורנו כי לא הגיע לנו להפסיד".

על שחקניו שלו אמר המנג'ר הסקוטי: "אני מרוצה מההופעה שלהם, הם שיחקו טוב ושלטו במשחק. היינו צריכים לנצח את המשחק כי היינו הקבוצה הטובה על המגרש, אבל זה הגביע לצערי, וזאת לא הפעם הראשונה שזה קרה לנו".

על הטעויות של שוער, דיויד דה חאה, שבמידה רבה הובילו להפסד אמר פרגוסון: "בוודאי שאפשר היה להימנע מהן. היו יותר מדי מגינים ליד השוער בשער הראשון, ובשער השני פשוט היה להם מזל".

אוהדי ליברפול על רקע פטריס אברה, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אוהדי ליברפול על רקע פטריס אברה, מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

משטרת ישראל - תלמדי

משטרת ישראל יכולה ללמוד: מחלקת "פשעי שנאה" במשטרת אנגליה פרסמה היום תמונה של אוהד ליברפול כשהוא נוהם לעבר שחקני מנצ'סטר יונייטד. סביר להניח שהנהימות היו לעבר שחקן יונייטד פטריס אברה, שחזר היום לאנפילד והתקבל בשריקות בוז צורמות על ידי האוהדים בעקבות הפרשה שהסעירה את הכדורגל האנגלי עם ההרחקה המתוקשרת של לואיס סוארס. "אנחנו לוקחים בשיא הרצינות כל מקרה של תוקפנות גזענית", נמסר מהמשטרה. כמו כן, 17 אנשים הוצאו מהמגרש במהלך המשחק, ושני אוהדים נעצרו.

* פגישה נוספת עם פוטנציאל לסערה תקשורתית התחוללה במשחק שבין ק.פ.ר לצ'לסי, כשג'ון טרי שיחק מול אנטון פרדיננד. כזכור, פרדיננד האשים את טרי בהערות גזעניות, ובלם צ'לסי הסתבך ואף הגיע לבית המשפט בעקבות התלונה נגדו. לפני המשחק הייתה היערכות מיוחדת של המשטרה עם חיפוש נרחב על כל אוהד שנכנס למשחק. כמו כן, הפעם בוטל טקס לחיצות היד המסורתי לפני המשחק, אך במהלך המשחק לא נרשמה איזשהי תקרית או מגע מיוחד בין השניים. אוהדי ק.פ.ר, לעומת זאת, העניקו לו יחס הולם עם קריאות "גזען, גזען, גזען", קללות נמרצות עליו ועל משפחתו, ושיר שאומר "אנחנו יודעים מה עשית, אנחנו זוכרים מה אמרת".

גם צ'לסי וטוטנהאם עלו לשמינית גמר הגביע האנגלי

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully