וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: זמביה ברבע הגמר, לוב בחוץ

הזמבים גברו על גינאה המשוונית המארחת 0:1 משער של קאטונגו, וסיימו ראשונים. לוב ניצחה 1:2 את סנגל ולא עלתה

היום (ראשון) נפתח המחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים של אליפות אפריקה עם משחקי בית א'. גינאה המשוונית כבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר, ואליה הצטרפה גם זמביה, שהשאירה את לוב בחוץ אחרי שגם סנגל נותרה מחוץ לעניינים במאבק על המקום השלישי.

גינאה המשוונית - זמביה 1:0

מארחת הטורניר, שידעה שהיא כבר נמצאת ברבע הגמר, קיוותה לסיים במקום הראשון, אבל ההפסד שלה הערב הוריד אותה למקום השני ועשוי לגרום לה לפגוש בשלב הבא את חוף השנהב החזקה. הנבחרת שמדורגת במקום ה-141 בדירוג של פיפ"א לא הצליחה להשלים סיבוב ראשון מושלם, אחרי שכריסטופר קאטונגו הבקיע את השער היחיד בדקה ה-67. אגב, לראשונה בטורניר המארחת שילבה בהרכב שחקן שנולד אצלה, כשמדובר בחוסה בוקונג, שתופקד כמגן שמאלי.

לוב - סנגל 1:2

עם חוליית חוד קטלנית, סנגל סומנה כמי שמסוגלת להגיע לשלבים הגבוהים ביותר בטורניר, אבל היא אכזבה ואחרי שני הפסדים היא נוצחה פעם נוספת וסיימה את הטורניר עם אפס נקודות. לוב, שידעה שהיא חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבא, עשתה את המוטל עליה אבל זה לא הספיק. איהאב אל בוספי הבקיע את שער היתרון ללוב אחרי חמש דקות, דמה אנדיאייה איזן כעבור שש דקות, אבל בוספי כבש את שער הניצחון שש דקות לסיום.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully