וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טומי ארשנסקי זכה במדליית כסף בטביליסי

הישראלי הפסיד בגמר התחרות במסגרת גביע העולם לשוקבאני הגאורגי. תחרות מוצלחת גם לגולן פולק, שזכה במדליית ארד

הישג מצוין לג'ודוקא הישראלי טומי ארשנסקי, שמתחרה השבוע בתחרות גביע העולם בטביליסי, גאורגיה, וסיים עם מדליית הכסף המכובדת. ארשנסקי, שהתחרה בקטגוריית המשקל של עד 60 קילוגרם, הגיע עד הגמר, אבל הפסיד בו לבטקיל שוקבאני הגאורגי שהכניע אותו באיפון 2:44 דקות בתוך הקרב.

בסיבוב הראשון ארשנסקי ניצח עם עמנואל סאבידיס היווני, ולאחר מכן פגש את אורחאן ספארוב מאזרבייג'אן, וגבר גם עליו. בסיבוב השלישי הישראלי ניצח את אסקאט תלמאנוב מקזחסטאן, ובכך הבטיח לעצמו מקום בחצי הגמר, ושם הוא פגש את לודוביק צ'מארטין משוויץ, אותו ניצח באיפון שהושג חצי דקה לסיום הקרב.

גולן פולק (66 קילוגרם) זכה במדליית ארד. הישראלי ניצח את מאהיר ג'פראלי מאזרבייג'אן, ובקרב הבא שלוהכניע את קיריולו מלניצ'נקו מאוקראינה. בקרב השלישי שלו הוא הפסיד לאזאמט מוקאנוב מקזחסטאן, אבל עבר לבית הניחומים כדי להיאבק על מדליית הארד וניצח את איסלאם ביאלינוב מקריגיסטאן בזכות ניקוד עדיף. בקרב על מדליית הארד הוא ניצח את הבורה הבוריאן מאוקראינה עם איפון אחרי 4:17 דקות. סוסו פללאשווילי (73 ק"ג) הפסיד כבר בקרב הראשון שלו מול אמבאקו אבליאני מגאורגיה.



בתחרות המקבילה לנשים שנערכת בסופיה, בולגריה רוני שוורץ (48 ק"ג) נעצרה ברבע הגמר. היא ניצחה את אבודיקה האדג'יאמו מקפריסין, אבל נכנעה מול יאנג יאון צ'ונג מקוריאה. בבית הניחומים היא הפסידה לולנטינה מוסקאט האיטלקיה. באותו משקל, שירה ראשוני נכנעה לסומייה אקוס מטורקיה.

ג'ודו בוואלה! ספורט

עמוד לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully