וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ויתרה על טבס, החתימה את מקסי לופס

מנצ'סטר סיטי לא עמדה באולטימטום שמילאן הציבה לה ועסקת טבס לא תתקיים. הרוסונרי יסתפקו בחלוץ ארגנטינאי אחר

מילאן ויתרה היום (שישי) סופית על עסקת העברתו של קרלוס טבס והחתימה בסופו של דבר את החלוץ הארגנטינאי מקטאניה, מקסי לופס. כל זה קרה אחרי שתם מועד האולטימטום, שהיה 20:00 (שעון ישראל) ועד אליו הייתה אמורה מנצ'סטר סיטי להחזיר לרוסונרי תשובה לגבי טבס. משלא נתקבלה תשובה, הודיעו זמן קצר לאחר מכן במילאן על עסקת השאלתו של לופס.

סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני, שהצהיר בשבועות האחרונים בין השאר כי מילאן מעוניינת אך ורק בטבס כחיזוק אמר היום: "היינו קרובים מאוד להחתים אותו. למעשה, גם אם היו שואלים אותי שעה וחצי לפני תום המועד אם טבס ישחק אצלנו הייתי אומר שכן. בסופו של דבר, אי ההבנות הכשילו את העסקה". לפי דבריו של גליאני, יתכן וטבס בכל זאת יגיע למילאן בעתיד הלא רחוק. "השוק יפתח שוב בעוד ארבעה חודשים כך שיכול להיות שעוד נראה אותו בינינו".

לופס, ששמו הוזכר כמועמד למילאן כבר לפני מספר שבועות, עבר כאמור בעסקת השאלה כשלמילאן ישנה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה. לופס בן ה-27 שיחק לצדו של טבס בנבחרות הנוער של ארגנטינה והבקיע 22 שערים ב-66 משחקים בקטאניה. פרט לקבוצה האיטלקית הקטנה שיחק לופס בין השאר בגרמיו. פ.צ מוסקבה, מאיורקה, ברצלונה וריבר פלייט.

"אני לגמרי שמח", אמר לופס אחרי מעברו. "אחרי כל מה שקרה, אני שמח להצטרף לקבוצה נהדרת. אני מצדיע לכל האוהדים של המועדון הנהדר הזה ומקווה להחזיר להם".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully