וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר: "ההפסד לא ישנה את מה שאנחנו רוצים להשיג"

27.1.2012 / 22:22

שחקן מכבי תל אביב מאמין כי אחרי ההפסד לברצלונה, קבוצתו תחזור לעצמה במשחק נגד שירוקי (שבת, 19:00, ספורט 5)

מכבי תל אביב תנסה להתאושש מההפסד הביתי לברצלונה ביורוליג, כשתארח מחר (שבת, 19:00, שידור ישיר בספורט 5) את שירוקי הבוסנית בליגה האדריאטית. שירוקי מדורגת שישית בליגה ויש לה מאזן של תשעה ניצחונות ושבעה הפסדים, כך שהיא נלחמת על מקום בפיינל פור.

שחקן מכבי תל אביב, ג'ון שייר, מאמין שההפסד לברצלונה הוא לא רמז למומנטום שלילי ואמר לקראת המשחק: "ההפסד לברצלונה לא ישנה את המצב שלנו ואת הרצון שלנו לנצח, להיפך, נבוא, נשחק את הכדורסל שלנו וננסה להשיג ניצחון מול שירוקי. חשוב לנו להשיג ניצחון בכל משחק וזה מה שנבוא לעשות מחר".

על משחק ההפסד לברצלונה אמר שייר: "אנחנו מצפים לנצח כל פעם שאנחנו משחקים בבית. ברצלונה שיחקו חזק, ניקח את ההפסד הזה כחלק מתהליך הלמידה שלנו. הם שיחקו טוב מאוד ובמקביל אנחנו עשינו כמה דברים לא נכונים. לא רצנו מספיק, לא קלענו סלים וההתקפה היתה לא טובה. זה לא משנה באיזה הפרש אנחנו מפסידים או העובדה שהיינו צמודים רוב המשחק". שייר הוסיף : "כמובן שרצינו לנצח והמשחק היה חשוב , אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה. ההפסד לברצלונה לא ישנה את מה שאנחנו רוצים להשיג ולעשות העונה, זה מאכזב אבל אסור להתעמק בהפסד".

הבלוג של גרינוולד על הפגיעה במעמדו של סופו


מכבי תל אביב התרחקה מהמקום הראשון אחרי הפסד לברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully