וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דנמרק וסרביה יתמודדו בגמר אליפות אירופה

הדנים שמרה על היתרון שלהם וניצחו את ספרד 24:25 בקרב דרמטי. סרביה ניצחה את קרואטיה 22:26 בדרבי לוהט

נבחרת דנמרק בכדוריד עלתה הערב (שישי) לגמר אליפות אירופה המתקיימת בסרביה. דנמרק, אלופת אירופה משנת 2008, ניצחה 24:25 את ספרד במשחק צמוד שברוב שלביו היא הובילה. בין אם הדנים יזכו באליפות או לא, הם ימשיכו מקבץ מדהים של 5 הופעות בפודיום של אליפות אירופה מאז שנת 2002.

הדנים הובילו בפער קטן כמעט לאורך כל המשחק. את המחצית הראשונה הם סיימו ביתרון 10:12 ודאגו כמעט שלא לאבד את ההובלה גם במאני טיים, למרות שבשלבים מסויימים שלו הספרדים הצליחו להשוות. השחקן הדני הצעיר והמבטיח, לוגה שמידט, הוביל את נבחרתו עם 6 שערים וככל הנראה סידר לעצמו חוזה שמן באחת הליגות הבכירות באירופה. אקויזו הוביל את הנבחרת הספרדית עם חמישה שערים.

דנמרק תתמודד במשחק הגמר ביום ראשון נגד סרביה, שגברה בחצי הגמר השני 22:26 על קרואטיה. עבור הסרבים מדובר בהישג השיא של הכדוריד המקומי בכל הזמנים. עד לאליפות הנוכחית, קרואטיה נחשבה לנבחרת עדיפה בהרבה. סרביה מעולם לא הגיעה למעמד של גמר באליפות עולם או אירופה, אבל סיימה פעמיים במקום השלישי באליפות העולם ועוד פעם אחת באליפות אירופה. כעת תהיה לה הזדמנות לזכות בתואר היסטורי, אם תנצח את דנמרק במשחק הגמר שיתקיים ביום ראשון.


כדוריד בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully