וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: גם גאנה עלתה לרבע הגמר

הכוכבים השחורים ניצחו 0:2 את מאלי ויעלו מבית ד'. מאלי תיאבק על הכרטיס השני עם גינאה, שהביסה 1:6 את בוצואנה

המחזור השני של אליפות אפריקה המרתקת נחתם הערב (שבת) עם משחקי בית ד'. במשחק המרכזי בסטאד דה פרנסויל הייתה זו גאנה שנותרה מושלמת עם 0:2 על מאלי והבטיחה את עלייתה לרבע הגמר. מאלי תצטרך להילחם על הכרטיס השני, שכן גינאה מחצה את בוצואנה 1:6 וכעת גם לה שלוש נקודות. למאלי מצפה משחק נוח יותר במחזור הסיום, כשהיא תפגוש את בוצואנה ואילו גיאנה את גאנה.

גאנה - מאלי 0:2

המשחק המסקרן בין שתיים מהנבחרות היותר טובות בטורניר, הסתיים בניצחונם של הכוכבים השחורים, שהבטיחו את עלייתם לרבע הגמר. מאלי, שניצחה 0:1 את גינאה במשחק הראשון, תקווה לזכות בכרטיס השני. לשם כך היא צריכה קודם כל לנצח את בוצואנה החלשה, ולאחר מכן להמתין לעזרה מגאנה.

בטורניר הקודם הגיעה גאנה עד הגמר, שם הפסידה 1:0 למצרים. הפעם היא רוצה להעפיל שוב לפחות לאותו מעמד כדי להתקרב לזכייה חמישית באליפות וראשונה מאז 1982, ואחרי מחצית ראשונה מאכזבת היה זה אסמואה גיאן שהבקיע בבעיטה חופשית בדקה ה-63. מאלי ניסתה להגיב, אך התקשתה לייצר מצבים ונכנעה בדקה ה-75 למבצע של גיאן שהסתיים בשער של אנדרה איוו.

בוצואנה - גינאה 6:1

שתי המפסידות של מחזור הפתיחה נפגשו ביניהן ורק גינאה השאירה לעצמה סיכוי להעפיל לרבע הגמר, בעזרת ניצחון מוחץ. הזברות מבוצואנה נותרו ללא נקודות, ויקוו לחלץ לפחות נקודה במשחקם הבא, כדי להמתיק את הפרידה מהופעת הבכורה שלהם בטורניר לאחר ההשפלה הערב.

גינאה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-15, כשסאדיו דיאלו מצא את הרשת. דיפסי סלולוואנה איזן מהנקודה הלבנה עבור בוצואנה בדקה ה-23, אך דיאלו השלים צמד כשסיים מהלך התקפי נאה ארבע דקות לאחר מכן. בדקה ה-42 הוציאה גינאה כדור חופשי מהיר, ועבדול קמארה סיים עם כדור ברשת. המחצית הנפלאה של גינאה הסתיימה עם השער היפה במשחק, כשאיברהימה טראורה כבש את הרביעי בכדור חופשי מסובב. בדקות הסיום הפכה התוצאה לתבוסה צורבת, כשממאדו בה (84) ונאבי סומה (86) קבעו 1:6 לגינאה.

אליפות אפריקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully