וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון - בית"ר ירושלים: משחק ההזדמנות האחרונה?

בבירה חוששים מקרב התחתית מול המארחת המסובכת (שבת, 19:30, ספורט1). בכורה ללוקמן בהרכב, חדד ימשיך לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים בליגה (1:1) ובגביע הטוטו (0:1 לבית"ר).

* הניצחון האחרון של ראשון לציון על בית"ר הושג בנובמבר 2002, 0:4. את השערים כבשו משה סבג, שי הולצמן (צמד) ועצמי של אינדיו פריירה.

* המארחת מחזיקה בהגנה הגרועה בליגה עם ממוצע ספיגות של שני שערים למשחק. לעומת זאת, הקבוצה של יובל נעים כובשת 0.72 שערים למשחק.

* בית"ר מגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים, בעוד ראשון לציון ניצחה רק פעם אחת מאז המחזור השני ומחזיקה בכמות הניצחונות הנמוכה בליגה.

*ב-10 המשחקים האחרונים בין הקבוצות, מי שניצחה, עשתה זאת "על האפס". 0:1 ו-0:2 הן התוצאות שהושגו הכי הרבה פעמים במשחקים אלה.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

הקבוצה מגיעה לקרב התחתית, כשהיא במצב קריטי, כשהיא רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים, וכל תוצאה מלבד ניצחון, תקטין את סיכויי ההינצלות. בצל הפרסומים על מעמדו המעורער, הגיע המאמן ניסן יחזקאל לאימון כשהוא חולה וסובל משפעת וחום. יחזקאל לא תרגל הרכב ונראה שיש לו עדיין מספר התלבטויות בכמה עמדות. השוער אוהד כהן, עדין לא כשיר לחלוטין, אך יפתח בשער, כאשר אלביס משיץ' וגל ספיר יתופקדו כבלמים. קשר הרכש הגנאי אימורו לוקמן, שחתם השבוע על חוזהו, יערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה ויפתח לצידו של איתי אלקסלסי בקישור האחורי. ליאור ברטקובסקי וקובי מוסא מתחרים על מקום בקישור וההתלבטות הנוספת היא בין ריף מסיקה ודיוויד גומז בחלק הקדמי. דודו אברהם חוזר לסגל אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, ומי שייעדר בוודאות הוא דור הלוי הפצוע, שסובל ממתיחה חזקה בשריר רגלו. יחזקאל ויתר היום על תדריך הוידאו הקבוע והסתפק במספר מילים קצרות לשחקניו על הדשא.

בקבוצה הוחלט לוותר על צירופו של ערן לוי וכעת יגבירו את המאמצים להחתים בלם זר לפני סיום חלון ההעברות. היום ינחת בארץ האוקראיני אנדריי קונצ'אר ויחל להיבחן ביום ראשון.

בית"ר ירושלים:

הקבוצה מגיעה למשחק במצב רוח מרומם לאחר שלושה ניצחונות רצופים ובריחה שלארבע נקודות מהקו האדום. יחד עם זאת, בבית"ר יודעים שהדברים יכולים להשתנות במהרה והמאמן יובל נעים אמר לשחקניו באסיפה לקראת המשחק: "עד לפני שלושה שבועות שיחקנו קטסטרופה והיינו בדרך ללאומית. עשינו שינוי גדול ואנחנו חייבים לשמור עליו. אם נוריד את הרגל מהגז ונאבד את הנקודות מהר מאוד נחזור לאיפה שהיינו. אנחנו חייבים לנצל את המומנטום הזה ולהמשיך להביא נקודות".

לרשות נעים יעמוד בסך הכל סגל שחקנים מלא. אבי ריקן החלים מהמתיחה החזקה בשריר, אך ימשיך לפתוח על הספסל כאשר שי חדד ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי יחד עם ברק משה שימשיך כמגן ימני. מעבר לכך נעים ימשיך עם ההרכב שניצח בשבוע שעבר את מ.ס אשדוד עם קובי מויאל כקשר אחורי ולפניו דריו פרננדס ודן איינבינדר כשסטיבן כהן ימשיך כשחקן חופשי מאחורי לאונרדו פאסוס שכבש את שני שערי הניצחון בשבועיים האחרונים. מי שלא ישחק יהיה הרמוני איקנדה הניגרי שלא קיבל את השחרור המיוחד מבודפשט הונבד בזמן וייעדר מהמשחק

בקבוצה חוששים מהמשחק ואחד השחקנים אמר: "מדובר במגרש קטן שכל שנייה יכול לקרות שם משהו ואם לא נבוא כמו שבאנו בשלושה משחקים האחרונים, קבוצת תחתית שבאה להילחם על החיים שלה ועומדת בשני קווים על חשבון משחק יפה והתקפה, נשלם ביוקר. חיפה ניסתה לשחק שם יפה וקיבלה ארבע כי לראשון יש כדורגל אם נותנים לה לשחק וזו גם אולי ההזדמנות האחרונה שלה".

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: אימורו לוקמן

הקשר הגנאי בן ה-27 שחוזר לקדנציה שנייה בישראל אחרי מספר שנים בתחתית הליגה הקפריסאית יצטרך להיות במיטבו במרכז המגרש, כשיפגוש מולו את דריו פרננדס וקובי מויאל שמניעים את משחקה של בית"ר. אם לוקמן יזכיר ולו במעט את השחקן ששיחק במדי בני יהודה, זה עשוי להוסיף מימד של כוח וקשיחות למשחק ההגנה החלש של ראשון לציון.

בית"ר ירושלים: עמית בן שושן

בית"ר מתאוששת, צוברת נקודות, אך הקפטן שהיה הלהיט של ההתקפה בתחילת העונה כבר שובת מהבקעה מאז המחזור ה-11. בן שושן חייב להחזיר לעצמו קודם כל את הביטחון בפעולות הפשוטות ולעזור לקבוצה לצאת קדימה גם אם לא יבקיע שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, ליאור ברטקובסקי (קובי מוסא), אסי בלדוט, דיוויד גומז (ריף מסיקה), גאורגי אובסניקוב.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ברק משה, אנדריי פיליאבסקי, מתן בראשי, שי חדד, קובי מויאל, דן איינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully