וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים אירסיי: "פייטון מאנינג הוא פוליטיקאי"

27.1.2012 / 1:24

מחריף הקרע בין הקוורטרבק לבעלי הקולטס, שרומז על פרידה: "האוהדים מבינים שייתכן שהוא לא ישחק יותר אצלנו"

הקרב הפסיכולוגי בין פייטון מאנינג לבעלי אינדיאנפוליס קולטס ג'ים אירסיי מחריף. לאחר שמאנינג פיזר בתקופה האחרונה רמזים לפיהם הוא לא חושב שמקומו בקולטס בטוח, הגיע תור הבעלים ג'ים אירסיי לדבר. ואירסיי הוא לא אחד ששומר בבטן. הוא הוציא הכל מעט לאחר מינויו של המאמן החדש צ'אק פגאנו.

"אני לא חושב שזה נכון להעכיר את האווירה", אמר אירסיי, שהגיב לדברי מאנינג לפיהם אינו מכיר עוד את הארגון. "הארגון תמיד מגיע קודם, ואני חושב שמכל האנשים מאנינג צריך לדעת את זה, שאת הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית. אם יש לך בעיה אתה מנסה ללבן אותה ולא לעשות קמפיין על זה. יש לי הרבה הערכה לפייטון, אנחנו כמו משפחה. הוא פוליטיקאי". אירסיי חידד את ההערה: "תראה, אם בתחרותיות הסולם הוא 1 עד 10, שנינו על 11, אוקיי? בגלל זה הרבה קליפות של ביצים פוגעות בבניין, כי הוא רוצה מאוד לנצח".

האם מאנינג סיים את דרכו בקולטס? אירסיי אומר, פחות או יותר, שכן: "אני חושב שהאוהדים כבר מבינים את זה. זה לא קרסול, זו לא כתף. הרבה פעמים ה-NFL מואשמת בכך שהיא נותנת לשחקנים לא בריאים לשחק ואני לא אעשה את זה. הוא ואנחנו צריכים לבדוק מה מצב הבריאות שלו, והשאלה פה היא לא שאלה של כסף. זו שאלה של החיים והבריאות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully