וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון מאנינג: "כולם עוזבים, אולי אני הבא בתור?"

24.1.2012 / 21:12

הקוורטרבק לא הסתיר את אכזבתו מגל הפיטורים בקולטס: "האווירה לא טובה". על איליי: "כיף לנו לדבר על פוטבול"

הסופרבול אומנם יתקיים רק בעוד קצת פחות משבועיים, אבל ברחבי הליגה כבר מתחילים לחשוב על היום שאחרי והפגרה הקרבה. אחד הנושאים החמים שאותה פגרה תביא עימה יהיה שאלת פייטון מאנינג ואינדיאנפוליס. כזכור, את העונה הנוכחית סיימה אינדי, ללא מאנינג הפצוע, עם מאזן מחפיר של 14:2, שלאחריו פוטרו מתפקידיהם הנשיא ביל פוליאן, בנו הג'נרל מנג'ר כריס והמאמן ג'ים קולדוול. הקולטס, שסיימו את הליגה במקום האחרון, יבחרו ראשונים בדראפט הקרוב וההערכות הן שהקבוצה תצרף את אנדרו לאק, הקוורטרבק של אוניברסיטת סטאנפורד. יחד עם המאמן החדש שיגיע, הדבר הזה יציב את מאנינג בעמדה לא ברורה, בעיקר לאור הבונוס שהקבוצה תצטרך לשלם לו במרץ אם תבחר להשאירו, 28 מיליון דולר.

מאנינג, שבדרך כלל לא מרבה לדבר ולחשוף את אשר על ליבו, ערך היום (שלישי) ראיון נרחב בתקשורת האמריקאית: "בוא רק נגיד שאני לא נמצא במקום הכי נוח להחלים בו מהפציעה. האווירה במועדון לא טובה עכשיו, בלשון המעטה", אמר השחקן לפני שהטיל את הפצצה, "כולם בסכנת פיטורין, אני כבר לא מזהה את הבניין שלנו, יש שינויים ענקיים. קשה לראות את כולם עוזבים. יכול להיות שאני אהיה הבא בתור. מי יודע? כבר הבהרתי שאני רוצה להישאר פה כל הקריירה, אני אוהב את האוהדים והעיר. אולי בגלל שלא היו פה הרבה שינויים לאורך השנים, עכשיו הכל מוזר לי. אני לא אוהב דרמות".

מאנינג גם נשאל על הקשר שלו עם אחיו איליי. פייטון טס בהפתעה לסן פרנסיסקו לעודד את אחיו ביום ראשון האחרון וכעת הוא מחכה לבואו עם הג'איינטס, שיגיעו לסופרבול באינדיאנפוליס. מאנינג נשאל מה הוא יכול לייעץ לאחיו לגבי המפגש מול טום בריידי והפטריוטס: "הוא לא צריך את עזרתי, הוא שיחק נגדם לפני שבעה שבועות ומכיר אותם יותר טוב ממני כרגע", הוא ענה, "אבל היה לנו כיף לשבת יחד. ניתחנו את הגנת הניינרס, בדאון שלישי ארוך. את מה שהם עושים, איך הם שומרים ולאן אפשר לזרוק במצב כזה. כשהוא ראה כזו הגנה במהלך המשחק, הוא מסר לטאצ'דאון. היה לנו כיף לדבר על דברים כאלה".

לסיום נשאל מאנינג על אותו ציוץ מפורסם של רוב לאו, חברו הטוב של בעלי הקבוצה ג'ים אירסיי, שלפני מספר ימים כתב בטוויטר שמאנינג עומד לפרוש. מאנינג עצמו צחק על הסיפור: "אף פעם לא חשבתי ש'סודה פופ קרטיס' יהיה זה שיודיע על פרישתי", הוא אמר כשהוא מתייחס לדמות המפורסמת שלאו שיחק בסרט ה'אאוטסיידרים' בשנות ה-80, "אני מקווה שכשאגיע לסיכום עם הקולטס לגבי עתידי בקבוצה, 'סודה פופ' לא יקדים אותי בטוויטר".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully