וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט בגרמניה: באיירן מינכן, דורטמונד ושאלקה ניצחו

שערים של גומז ורובן סידרו לבווארים ניצחון 0:2 על וולפסבורג. דורטמונד (1:3 על הופנהיים) ושאלקה (1:4 בקלן) נותרו צמודות

בסוף השבוע הקרוב התקיים המחזור ה-19 בליגה הגרמנית הכל כך צמודה, והמגמה נמשכה. שלוש המוליכות עשו את העבודה שלהן בצורה מצוינת, כשכולן שיפרו את מאזנן ל-40 נקודות. באיירן מינכן רשמה 0:2 על וולפסבורג, בעוד דורטמונד נותרה צמודה עם 40 נקודות לאחר 1:3 על הופנהיים. גם שאלקה עמדה בלחץ והצליחה לחזור מפיגור ל-1:4 גדול על קלן בחוץ. ורדר ברמן ולברקוזן נפרדו ב-1:1, בעוד המבורג המשיכה להתאושש וניצחה 1:2 את הרטה ברלין בחוץ. המחזור נפתח ביום שישי כשנירנברג, קבוצתו של אלמוג כהן, הפסידה 1:0 להאנובר.

באיירן מינכן - וולפסבורג 0:2

הבווארים אמנם לא הרשימו, אבל הצליחו לרשום ניצחון ראשון מאז החזרה מפגרת החורף לאחר ההפסד המאכזב 3:1 למנשנגלדבאך בשבוע שעבר. באיירן מינכן ניצחה 21 משערים של מריו גומז ואריאן רובן ושמרה על המקום הראשון בליגה, למרות התצוגה הלא משכנעת והשער מהמצב הנייח.

באיירן מינכן עלתה ליתרון בדקה ה-60 לאחר שפרנק ריברי הוכשל על סף הרחבה על ידי מאקוטו האסבה. טוני קרוס בעט את הכדור החופשי היישר לראשו של מריו גומז, שנגח ונבלם אך הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט חזק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-90 כבשה באיירן את השני כשמסירת עומק מצאה את איביצה אוליץ' שהקפיץ מעל דייגו בנאליו, כדור שהורחק מקו השער על גופו של רובן ופנימה בדרך ל-0:2.

דורטמונד - הופנהיים 1:3

האלופה ממשיכה במומנטום הנהדר בו היא נמצאת ורשמה ניצחון שלישי ברציפות בליגה עם 1:3 על הופנהיים. דורטמונד שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-40 ונשארה צמודה למקום הראשון, למרות היעדרותו של מריו גצה הפצוע, שאמור להיעדר כחודשיים. שינג'י קגוואה כבש צמד לדורטמונד, קווין גרוסקרויץ השלים.

האלופה עלתה ליתרון בדקה ה-16 כשאיבוד כדור של סבסטיאן רודי באמצע המגרש נגמר במסירת עומק לשינג'י קגוואה, שעבר בקלות את השומר שלו ובעט מתוך הרחבה פנימה את ה-0:1. בדקה ה-31 כבשה דורטמונד את השני כשדאבל פס בין קגוואה לקובה בלשצ'יקובסקי נגמר במסירת רוחב של הפולני אל עבר קווין גרוסקרויץ, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2. הקבוצה של יורגן קלופ מצאה את השלישי בדקה ה-55 לאחר שהפעם גרוסקרויץ בישל לקגוואה, שכבש את ה-0:3.

פ.צ קלן - שאלקה 4:1

כנראה שהשנה נקבל מירוץ של שלוש קבוצות על האליפות בבונדסליגה. שאלקה לא נלחצה מהניצחונות של באיירן מינכן ודורטמונד ואפילו לא מהפיגור אליו נקלעה במחצית, והצליחה לרשום ניצחון ליגה חמישי ברציפות עם 1:4 גדול על קלן. הרויאל בלוז שיפרו את מאזנם ל-40 נקודות והם צמודים לשתי המוליכות. הקבוצה של סטאלה סולבאקן נותרה במקום ה-13 עם 21 נקודות, שלוש בלבד מעל הקו האדום.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית לאחר שמיליבויה נובאקוביץ' חילץ כדור במרכז השדה והכניס מסירת עומק ללוקאס פודולסקי, שהסתדר עם ההגנה של שאלקה ובעט נהדר פנימה את ה-0:1 המפתיע. שאלקה הצליחה להתאושש ובדקה ה-60 מצאה את השוויון כשמסירה של כריסטיאן פוקס מצאה את ציפריאן מאריקה, שכבש וקבע 1:1.

החלוץ הרומני המושמץ הצליח גם להשלים את המהפך בדקה ה-72, הפעם לאחר בישול של קלאס יאן הונטלאר. בדקה ה-78 הצליחו הרויאל בלוז לכבוש את השלישי לאחר שמישו ברצ'קו ביצע עבירה ברחבה וראה את הכרטיס האדום. הונטלאר בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:3. שאלקה לא עצרה שם ובדקה ה-82 כבשה את הרביעי, כשהפעם הונטלאר מבשל למרקו הגר.

האנובר - נירנברג 0:1

אלמוג כהן וחבריו לא הצליחו לייצר רצף אחרי ניצחון מרשים על הרטה ברלין בשבוע שעבר. הקבוצה הביתית עלתה ליתרון בדקה ה-18 ממסירת רוחב של לארס סטינדל למוחמד עבדלאוי, הנורבגי ממוצא מרוקאי, שכבש מהרחבה וקבע את תוצאת המשחק. אלמוג כהן שיחק מחצית אחת והוחלף על ידי תומאס פקהארט. למעשה, האנובר הצליחה לשמור על מאזן מרשים ביותר של אפס הפסדי בית העונה.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - קייזרסלאוטרן 2:2
כבשו לאוגסבורג: מרסל דה יונג (5), סטפן האין (66), כבש לקייזרסלאוטרן: פלוריאן דיק (26 ו-48), איתי שכטר המורחק וגילי ורמוט לא נכללו בסגל

הרטה ברלין - המבורג 2:1
כבש להרטה: פייר מיכאל לאזוגה (82), כבשו להמבורג: מרסל יאנסן (25), מלאדן פטריץ' (45)

ורדר ברמן - לברקוזן 1:1
כבש לוורדר ברמן: קלאודיו פיסארו (30), כבש ללברקוזן: שטפן ריינארץ (57)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully