וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: טוניסיה וגאבון ברבע הגמר

האלופה מ-2004 ניצחה 1:2 את ניז'ר. גם המארחת שמרה על מאזן מושלם אחרי 2:3 על מרוקו. שתי הנבחרות בשלב הבא

אליפות אפריקה ממשיכה במלוא העוז, והיום (שישי) התקיים המחזור השני בבית ג'. אחת משתי המארחות, גאבון, הצליחה להשיג ניצחון שני ולהבטיח את מקומה ברבע הגמר, כשהפעם היא גברה על מרוקו 2:3. מי שהשתלטה על המקום הראשון בבית הזה עוד לפני כן הייתה טוניסיה, שגברה על ניז'ר 1:2. שתי המנצחות תתמודדנה על ראשות הבית במחזור הסיום, בעוד מרוקו וניז'ר המאוכזבות תנסנה להיפרד מהטורניר עם נקודות ראשונות.

טוניסיה - ניז'ר 1:2

אחרי שאלופת 2004 פתחה את הטורניר בסטייל עם ניצחון על מרוקו, היא שמרה על מאזן מושלם וגברה על ניז'ר. הטוניסאים הבטיחו כמעט סופית את מקומם ברבע הגמר.

השער הראשון במשחק הגיע כבר בדקה הרביעית, עם מבצע אישי נהדר של יוסף מסקני, שעבר בוירטואוזיות שחקן הגנה וחדר לרחבה כדי לגלגל לשער. ארבע דקות מאוחר יותר ניז'ר הפתיעה והשוותה. השוער הטוניסאי יצא רע מאוד לכדור, שבסופו של דבר הגיע לראשו של וויליאם נ'ג'ונו שנגח פנימה. שתי דקות לסיום המשחק נעשה צדק מבחינתה של הנבחרת הבכירה יותר, כששחקן אוקזר עיסאם ג'מע ניצל שאננות של ההגנה הניז'רית כדי לכבוש ולקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-88.

גאבון - מרוקו 2:3

בבירת גאבון ליברוויל חגגו הערב היסטוריה קטנה, כשהנבחרת המארחת עלתה בסך הכל בפעם השניה בתולדותיה לשלב רבע הגמר באליפות אפריקה. גאבון הייתה זקוקה לניצחון על המרוקאים כדי להבטיח את עלייתה וגם לעזור לטוניסאים להבטיח את עלייתם, כדי לגשת למחזור הבא בבית בראש שקט. מרוקו מודחת בבושת פנים, דווקא בטורניר אליו הגיעה עם ציפיות אדירות. המארחת וטוניסיה תתמודדנה במחזור הבא על המקום הראשון.

דווקא המרוקאים היו אלה שעלו ראשונים ליתרון כשחוסיין חארג'ה מפיורנטינה כבש לזכותם בדקה ה-24. במשך דקות ארוכות לא הצליחו הצהובים-כחולים מגאבון לדאוג לקהל המקומי לאווירת חג, עד שבשליש האחרון של המשחק הגיעו שתי התקפות מטורפות שהביאו את השינוי. זה התחיל בשער של פייר אמריק אובמיאנג בדקה ה-77 והמשיך בשער של דניאל קוזאן שקבע מהפך בדקה ה-79 ורשם על הלוח 1:2 לגאבון. חארג'ה הצליח עוד להשוות למרוקאים בפנדל מוצלח בדקה ה-89 אלא ששבע דקות בתוך תוספת הזמן, ברונו זיטא אמבננגויה כבש שער ניצחון דרמטי לגאבון, בבעיטה חופשית אדירה.

אליפות אפריקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully