וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר יאמן את מכבי חיפה עד סיום העונה

26.1.2012 / 17:46

אחרי שהמשא ומתן עם עודד קטש לא הבשיל, סגרה הקבוצה עם מאמן מכבי הוד השרון. יעמוד על הקווים נגד עירוני אשקלון

לאחר שלא צלחו המגעים עם עודד קטש, החליטה מכבי חיפה למנות את רמי הדר למאמנה עד סוף העונה. הדר בן ה-45 אימן העונה במכבי הוד השרון מהליגה הלאומית, קבוצת הבת של מכבי חיפה, והחל את הקריירה המקצועית שלו כעוזר מאמן בהפועל גבעתיים. הוא קודם לתפקיד המאמן הראשי של הפועל חולון במהלך שבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה בעונת 1994, ובמשך שמונה שנים, תפקד כמאמן ראשי בליגה הלאומית בחמש קבוצות שונות (הפועל גבעתיים, בית"ר בנימינה, מכבי אשדוד, מכבי באר יעקב ומכבי הוד השרון). המאמן החדש יעביר את אימון הקבוצה מחר (שישי) וצפוי לעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה הקרוב מול עירוני אשקלון.

הדר אמר לאחר המינוי: "אני נרגש מן ההזדמנות שקיבלתי כמאמן ראשי במכבי חיפה. הצבתי לי למטרה לאמן קבוצה ברמה הגבוהה וזהו כבוד בשבילי לאמן במועדון גדול כמו מכבי בזן חיפה. אני רוצה להודות לג'ף רוזן ולארנון שירן על האמון בי, כשמינו אותי כמאמן. אנחנו יודעים שעלינו לעבוד באופן מיידי, ואני נכון ומוכן להוביל את הקבוצה הזו לסיום חזק".

"אנו מצפים כבר לראות את רמי הדר בתפקיד מאמן מכבי בזן חיפה", אמר הבעלים ג'ף רוזן. "רמי הדר הוא מאמן בעל משמעת והוא זכה למוניטין ולהישגים בליגה הלאומית. יש לו נסיון בליגת העל גם כן".

"רמי הדר הרשים את הארגון במהלך תקופתו כמאמן במכבי הוד השרון", אמר סגן יו"ר הקבוצה, ארנון שירן. "סגנון ופילוסופית האימון של רמי ייחודיים במידת מה בהשוואה לאלו הקיימים בישראל, ואנו מקווים שתהיה לו השפעה חיובית על הקבוצה".

מכבי חיפה ניסתה להחתים את קטש לאחר התפטרותו של מיקי גורקה, כאשר במשחק הליגה האחרון עמד על הקווים עוזר המאמן עופר רחימי, שצפוי להמשיך לצידו של הדר. חיפה נמצאת במקום ה-10 והלפני אחרון בליגת העל, ובמאזנה שלושה ניצחונות בלבד לעומת 10 הפסדים. הקבוצה לא ניצחה בליגה מאז אמצע נובמבר, אך למזלה מדובר בעונה בה מוקפאות הירידות מליגת העל.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של רמי הדר

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully