וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דקל קינן התבקש לחוות דעה על קווין

26.1.2012 / 16:03

בלם קרדיף המליץ לברקת ורחמים להחתים את הסקוטי: "מגן מנוסה ומוכשר". שביעות רצון מקיסו: "מרגיש אחד משלנו"

הפועל באר שבע יצרה אתמול (רביעי) קשר עם בלם קרדיף האנגלית, דקל קינן, וביקשה ממנו חוות דעת בנוגע למגן הקבוצה, פול קווין (26), שהגיע אתמול לישראל וערך הבוקר אימון בכורה בהפועל באר שבע. הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים קיבלו חוות דעת חיובית מהבלם, שאמר עליו: "מדובר במגן מנוסה ומוכשר שרשם לא מעט הופעות במדי הקבוצה". נראה כי חוות הדעת רק מחזקת את מעמדו של המגן הסקוטי. במועדון החליטו כי קווין לא יוחתם לפני המשחק מול מכבי חיפה, ובכל מקרה ראיין אדלי הוא זה שיפתח בעמדת המגן הימני במקום אביתר אילוז. "בתחילת השבוע נקבל החלטה סופית לגביו", אמרו הבוקר בקבוצה, "מדובר בשחקן בכיר, אבל גיא לוי רוצה לראות אותו קודם".

אם מגן קרדיף, שרשם 47 הופעות במדי קבוצתו בשתי העונות החולפות יצטרף, הוא יהיה הזר הרביעי של הקבוצה (יצטרף לסוארס, גרידו וקיסו) ולוי יצרף שחקן התקפה נוסף, קשר או חלוץ, שישלים את מכסת הזרים. מלבד אילוז, גם סיראז' נאסר לא ישחק בחיפה בגלל הרחקה ומוטי מלכה או דובב גבאי יחליפו אותו. אבי יחיאל צפוי לפתוח במקום איבן גארידו.

הקשר ננאד קיסו מרשים מאוד באימונים ובמועדון מרוצים מאוד מההתאקלמות שלו בקבוצה. "הוא רק שבוע בקבוצה, אבל כבר התאקלם ומרגיש כאילו הוא אחד משלנו", אמרו עליו במועדון. קיסו הפסיק להרשים בהופעת הבכורה מול הפועל חיפה, וצפוי לפתוח גם בקריית אליעזר. "קיבלו אותי כאן יפה מאוד", אמר היום הקשר הבוסני באימון. "חיפה קבוצה טובה מאוד, היא האלופה. אבל אנחנו לא פחות טובים מהם".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully