וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן קרדיף, פול קווין, בדרך להפועל באר שבע

25.1.2012 / 12:12

המגן הסקוטי (26), שמשחק עם דקל קינן, צפוי להגיע בקרוב להתרשמות, כשתנאיו כבר סוכמו. קוקץ ינחת בקרוב למבחנים

הפועל באר שבע ממשיכה לנסות ולצרף מגן ימני לקבוצה, כשבשעות האחרונות החל משא ומתן עם מגנה של קרדיף, פול קווין (26), שמשחק יחד עם דקל קינן. קווין נחשב לשחקן מוכר בליגת המשנה באנגליה. הוא משחק זו העונה השלישית בקבוצה במדי הקבוצה הוולשית בה רשם העונה הופעה אחת בהרכב, אבל בשתי העונות החולפות שיחק 47 משחקים בהרכב.

ההופעה היחידה העונה הייתה בחודש ספטמבר מול סהות'המפטון, אבל מאז רשם גם שלוש הופעות במסגרת גביע הליגה. בעבר שימש קווין כקפטן מאת'רוול הסקוטית. הוא נחשב לקפטן הצעיר ביותר בקבוצה כשקיבל את הכבוד כבר בגיל 22. בסך הכל, הוא שיחק שבע עונות רצופות במאת'רוול, בהן כבש שלושה שערים וספג שני כרטיסים אדומים. ככל הידוע, תנאיו של השחקן כבר סוכמו וייתכן שינחת בקרוב מאוד להתרשמות. גורם במועדון אישר הבוקר. "אנחנו עושים מאמצים כדי להביאו לישראל".

הקשר הקרואטי מפאניוניוס, דאבור קוקץ (25), נחת בארץ ללא ויזה והוחזר לקרואטיה. בקבוצה ינסו להביא אותו לארץ במועד אחר. בבאר שבע התייחסו לעניין ואמרו בתגובה: "האחריות היא של הסוכן, ולא שלנו". אמג'ד סולימאן, שלא משחק כבר צקופה ארוכה, על סף סיכום באחי נצרת מהליגה הלאומית. החלוץ הניגרי פואד סלמי לא יגיע בשלב זה לקבוצה.

אמש החליט המגן שמעון הרוש לבקש שחרור מהמועדון. אם הרוש לא ישחק נגד מכבי חיפה, ייתכן שידרוש שחרור מיידי, משום שמועד ההעברות מסתיים ביום חמישי הבא. הנבחן המקדוני אנג'ל נאצב שוחרר כצפוי מהקבוצה. בשבת תתארח הקבוצה אצל מכבי חיפה, שגברה אמש על מכבי תל אביב. דובב גבאי, מוטי מלכה ואבי יחיאל צפויים להיות כשירים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully