וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צסארץ חתם ו"מקווה לשמח את האוהדים"

26.1.2012 / 13:17

הירוקים לא נבהלים מהרזומה של החלוץ, שחתם לחצי עונה עם אופציה: ”הוא יבקיע יותר”. ורד ישוב ל-11 אחרי חודש?

החלוץ הקרואטי דניאל צסארץ (29, 1.85 מ') שנחת הלילה בישראל, ערך בדיקות רפואיות, חתם לחצי עונה במכבי חיפה עם אופציה לעונה נוספת ויערוך היום (חמישי) את אימון הבכורה שלו בקבוצה. צסארץ לא שיחק באריס מזה שבועיים וחצי, וגם לא התאמן באופן סדיר בשבועיים האחרונים, אך במועדון מעריכים שיהיה כשיר למשחק הבא מול הפועל קריית שמונה. החלוץ צפוי להרוויח כ-90 אלף דולר עד תום העונה. אם יוחלט להשאירו, ירוויח כ-180 אלף דולר. החלוץ אמר לאחר החתימה: "אני שמח שהגעתי למכבי חיפה ומקווה לעזור לה לשמח את האוהדים".

צסארץ השלים את מכסת הזרים שכוללת כעת את השוער בויאן שראנוב, הבלם יוריצה בוליאט, הבלם-קשר אדין צוצאליץ' ואת הקשר סיידו יאיא. בנוגע לעובדה שכבש ארבעה שערים בעונה וחצי במדי אריס סלוניקי אמרו במועדון: "יש לו תכונות שמתאימות לנו. לא כולם יודעים מה עבר עליו ביוון. אין לנו ספק שכאן הוא יבקיע יותר".

הניצחון על מכבי תל אביב יצר גל אופטימיות מחודשת במועדון, שם מודעים לעובדה שהקבוצה יצאה מזמן מהמירוץ לאליפות. "מדברים על העונה הגרועה בתולדות המועדון, אבל עם חלוץ טוב אפשר לסיים בין ארבע הראשונות, כשהכוונה היא בעיקר למקום הרביעי", אמר שחקן בקבוצה. "המרחק מסכנין ארבע נקודות, אין שום סיבה שלא נהיה בצמרת". החלוץ ויאם עמאשה לא ייכלל בסגל למשחק נגד הפועל באר שבע, אבל ימשיך להתאמן בהדרגה, בתקווה שיחזור בעוד שבועיים למגרשים. טאלב טואטחה, סארי פלאח, אייל גולסה ואלון תורג'מן יחזרו להתאמן היום לאחר ששהו במחנה הנבחרת האולימפית.

הניצחון על מכבי תל אביב והחילופים שערך אלישע לוי במחצית השניה הגבירו את התחרות על המקום בהתקפה. ההיעדרות של עמאשה יצרה תחרות לא פשוטה בין החלוצים הצעירים של מכבי חיפה - שובל גוזלן, מוחמד גדיר, חן עזריאל ואלון תורג'מן מתחרים על מקום בהרכב. לוי לא תרגל היום הרכב, אבל מסתמן שגדיר יפתח ב-11 וכנראה גם עידן ורד שלא ראה את חולצת ההרכב בחודש האחרון. צסארץ הפגין יכולת טובה באימון ושולב בהפוגות לצד גדיר. סיידו יאיא וגוסטבו בוקולי אמורים להמשיך לקבל קרדיט. אדין צוצאליץ' צפוי לפתוח כבלם.

בהתאם לפרסום אתמול, מכבי חיפה שריינה תאריך למשחק האימון מול פרטיזן בלגרד ואברם גרנט. המועד: יום שלישי הקרוב, בכפר גלים (שעה תיקבע בהמשך). כזכור, פרטיזן הגישה השבוע בקשה למשחק ידידות. ייתכן שתשחק גם מול הפועל עכו לקראת סוף השבוע.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully