וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסארץ נחת בישראל. חיפה: "הכסף היה אחד השיקולים"

26.1.2012 / 0:47

חלוצה של אריס, שלא היה הבכיר ברשימה צפוי לחתום במכבי חיפה. ביום שלישי: משחק אימון מול פרטיזן של אברם גרנט

עכשיו זה רשמי: החלוץ הקרואטי של אריס סלוניקי דניאל צסארץ (29, 1.85), נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל וצפוי לחתום כבר מחר במכבי חיפה בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור במועדון. השחקן הועדף על פני בראט סאדיק שנפצע במדי נבחרת פינלנד במשחקה מול נבחרת טרינידד וטובגו ביום ראשון (3:2 לטרינידד) כשהוחלף כחצי שעה מפתיחת המשחק. צסארץ הבקיע באריס סלוניקי ארבעה שערים בלבד ב-31 משחקים, ולאחרונה עזב את המועדון לאחר שקיבל פיצוי כספי.

לחיפה הוצעו חלוצים בכירים ממנו, כדוגמת פבל ברוז'ק הפולני, אבל המשא ומתן עם חלקם לא התקדם, בין היתר משום שהוחלט לא לשלם סכומי עתק על חלוץ בשלב זה, בו הקבוצה לא רצה לאליפות. "הכסף היה אחד השיקולים", הודה הבוקר גורם במועדון, שחורג בכך ממדיניותו להחתים שחקנים זרים בגילאים צעירים יותר. צסארץ צפוי להשלים את מכסת הזרים שכוללת כעת את השוער בויאן שראנוב, הבלם יוריצה בוליאט, הבלם-קשר אדין צוצאליץ' ואת הקשר סיידו יאיא.

בחיפה מחכים כעת לחזרתו של החלוץ ויאם עמאשה, שחזר אתמול להתאמן לראשונה מאז הפציעה והאבחנה כי לא יזדקק לניתוח. החלוץ קיבל זריקה נוספת ונמצא במעקב צמוד. "חשוב שיחזור כמה שיותר מהר", אמרו במועדון. טאלב טואטחה, סארי פלאח, אייל גולסה ואלון תורג'מן יחזרו היום להתאמן עם הקבוצה, לאחר שהות בת יומיים במחנה אימון של הנבחרת האולימפית.

בנושא אחר: בהתאם לפרסום אתמול, במכבי חיפה אישרו כי שריינו תאריך למשחק האימון מול פרטיזן בלגרד ואברם גרנט. המשחק צפוי להתקיים ביום שלישי הקרוב, בכפר גלים (שעה תיקבע בהמשך). כזכור, מנכ"ל המועדון איתמר צ'יזיק עשה אתמול מאמצים לשריין תאריך למשחק, לאחר שמספר תאריכים שביקשו הסרבים היו תפוסים. גם פרטיזן הודיעה רשמית על קיום המשחק וייתכן שתשחק גם מול הפועל עכו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully