וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מתרחק ממכבי חיפה

26.1.2012 / 10:01

רחימי ינהל את המשחק מול אשקלון אחרי שבחיפה לא הסכימו להעניק לקטש חוזה לשנה וחצי, אך הדלת להגעתו טרם נסגרה

בתום פגישה שנערכה אמש (רביעי) בין עודד קטש למכבי חיפה, לא הגיעו הצדדים לכדי הבנות, למרות שהייתה התקדמות בנושא הפערים הכלכליים. כפי שכבר פרסמנו אתמול, סלע המחלוקת העיקרי הוא אורך החוזה של המאמן, שדורש חוזה לעונה וחצי, אך בחיפה מוכנים לתת לו חוזה עד לסוף העונה הקרובה, עם אופציה לעונה נוספת, כשבמידה וחוזהו של קטש לא יוארך, הוא יזכה לפיצוי כספי. על פי מקורבי קטש, המאמן לא רואה יתרון בהגעה לקבוצה במקום האחרון בטבלה, מבלי שמובטח לו מקום בה גם לעונה נוספת.

אגב למרות הקשיים וחוסר ההסכמות עד כה, בשני הצדדיים עדיין לא סתמו את הגולל על אפשרות שקטש יגיע לבסוף לחיפה. נראה כי במידה והירוקים יסכימו להתגמש בנושא החוזה לעונה וחצי, תחול פריצת הדרך שמנעה את ההסכם עד כה.

בינתיים מי שיעביר את משחק הליגה החשוב של הקבוצה מול עירוני אשקלון ביום ראשון הוא עוזר המאמן עופר רחימי, שהפסיד את משחק הבכורה שלו על הקווים מול גלבוע/גליל. בחיפה לא מנהלים מגעים רציניים עם מאמנים נוספים בשלב זה עד למיצוי מוחלט של המגעים מול קטש, ובשל הדלילות היחסית בשוק המאמנים המקומי, לא פוסלים על הסף אפשרות שרחימי ידריך את הקבוצה בתקופה הקרובה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully