וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ראמל בראדלי חתם עד תום העונה

25.1.2012 / 20:17

רכז אשדוד בן ה-26 יצטרף לאדומים. "אנחנו אוהבים אותו, הוא דמות ראויה לחיקוי", אמר מנהלה המקצועי של הקבוצה מהדרום

ראמל בראדלי חתם הערב (רביעי) בהפועל ירושלים. הרכז הנהדר בן ה-26 של מכבי אשדוד, שמעמיד העונה ממוצעים של 17.4 נקודות ו-3.3 אסיסטים, סיכם עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. במסגרת ההסכם בין ירושלים לאשדוד, תפוצה הקבוצה מהדרום בכ-50 אלף דולר. בראדלי, שמכונה גם smooth, יערוך את אימון הבכורה שלו בבירה כבר מחר.

עו"ד שי האוזמן, מנהלה המקצועי של מכבי יחד הבונים אשדוד: "זהו רגע לא פשוט עבורנו. ראמל היה הזר הראשון שהוחתם במכבי יחד הבונים אשדוד בליגת העל, ולא במקרה. מדובר בשחקן מצוין, אבל יותר מכך בדמות ראויה לחיקוי. בנסיבות העניין ולאחר שיקול דעת, החלטנו שלא לעמוד בדרכו של ראמל ולאפשר לו לעבור לירושלים.

"זאת, בין היתר, לאחר שהבנו שלא ניתן יהיה להחתים אותו לעונת משחקים נוספת, בניגוד לרצונה של הקבוצה לתת דגש על המשכיות, מתוך מבט עתידי לעונת המשחקים הבאה. אנחנו אוהבים את ראמל ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה. כולי תקווה כי כבר בימים הקרובים נוכל להודיע על מחליפים מתאימים, אשר יוחתמו עם דגש ומבט הן לעונה הזו והן לעונת המשחקים הבאה".

בראדלי, יליד ניו יורק, סיים את לימודיו בתיכון בניו יורק לפני שעבר למכללת קנטאקי הגדולה. אחרי שנתיים ראשונות בהן לא פרץ, אך היה חלק מהקבוצה שהגיעה לשמונה האחרונות ב-NCAA, רשם עונה שלישית מצויינת בה רשם 13.4 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים בממוצע למשחק. עונה לאחר מכן המשיך בראדלי בהתקדמות ורשם 15.9 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים בממוצע, מה שלא נתן לו מקום בדראפט ה-NBA.

את עונת 2008/9 העביר לראשונה באירופה במדי סדויטה זאגרב הקרואטית עמה שיחק ביורוצ'אלנג'. במדי זאגרב רשם בראדלי בליגה הקרואטית 15.1 נקודות ו-2.5 אסיסטים בממוצע. בעונה לאחר מכן הגיע לדיז'ון הצרפתית וב-22 משחקים רשם 12 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע. במהלך העונה שוחרר מצרפת לאחר שהקבוצה התפרקה כלכלית. בעונה שעברה חתם במכבי אשדוד, נפצע לקראת סיום העונה אך חוזהו הוארך לאחר שרשם 17.7 נקודות ו-3.7 אסיסטים. העונה רשם בראדלי ב-17 משחקים 17.4 נקודות ו-3.3 אסיסטים בממוצע.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully